Nån som försörjer sej genom att sälja begagnade trosor?
Jag är väldigt nyfiken och undrar hur detta funkar.
Köper verkligen folk sånt?
Jag är väldigt nyfiken och undrar hur detta funkar.
Köper verkligen folk sånt?
Ullaredstrosor? *ryser*....Låter otroligt osexigt! *S*...
Anonym (man) skrev 2007-11-29 15:54:17 följande:
Anonym (Ella): Hmmm... kanske funkar då. Men vad spelar det eg för roll om hon hade på sig dom eller ej? Kunde hon inte bara skicka dom som dom var...eller gick det inte att lura grabbarna? *S*
Anonym (man) skrev 2007-11-29 15:57:27 följande:
Anonym (Ella): *spontankräks*.... Men fyyyyyyyyyy! Jag ska ALDRIG köpa använda trosor!
Men seriöst, ni som säljer/har sålt trosor, hur tar ni betalt? Jag menar, om man ger ut sitt kontonr måste de väl ha namn på vem som har kontot? Jag skulle INTE lämna ut namn. Märkligt.
Anonym (???) skrev 2007-11-29 17:18:31 följande:
Anonym (Tröttsåinh) skrev 2007-11-29 18:04:37 följande:
Anonym (???) skrev 2007-12-02 13:33:17 följande:
Anonym (???) skrev 2007-12-02 13:33:17 följande:
Anonym (Tröttsåinh) skrev 2007-12-02 16:22:32 följande:
Anonym "studenten"
Hur gjorde du för att vara helt anonym då? Dom fick ditt kontonummer, satte in pengarna och mailade sin adress eller vad? Går det inte att få reda på vad personen heter som är innehavaren utav kontonumret?! Jag har så himla ovanligt namn, det är hur lätt som helst att få tag på mig...
Tror ni nån ar intresserade av mina?
De är väldigt slitna, hundar på, tantmodell, gula fram o tja, lite fläckiga därback (kan vara kass i magen precis som alla andra.
Vad tror ni jag hade fått?
Anonym (???) skrev 2007-12-03 09:28:36 följande:
haha. Det finns säkert en marknad för det! Om man köper lite läckra sexiga underkläder, använder en dag och sedan säljer till kåta gubbar - Absolut! Det funkar till 100%! Det tror jag.
Man kan väl använda en manlig bekants kontonummer kanske?
Nått annat man kan tjäna pengar på är att sälja "rent" kiss... finns folk som är villiga att betala hur mycket som helst för det...
Haha, läste om detta för ett tag sedan i en av mina favoritbloggar:
tokyolove.blogspot.com/2007/11/otvttade-skolflickstrosor-live.html
Min partner har gjort det i ca 2 år snart, hon har mer återkommande ?köpare? men på flesta sajter vill dem prata och ha massa annat.. hon brukar säga att det svåra Är att hitta sajter som inte är mättade men men
Om någon ville köpa mina använda boxers för 800kr så hade jag inte tvekat.