• Trolldeg

BF i januari, några mer?

Hejsan, Det är BF för mig den 3 januari.
    Börjar kännas att det börjar närma sig, och nervoseteten börja komma krypandes mer och mer inpå.

Har börjat tänka dom senare dagarna här nu på förlossningen och blir bara mer och mer nervös. Hur ont kommer det göra? tänk om nått går fel? Hur lång tid kommer det ta?

Har en massa funderingar, skulle vara roligt att se och kolla av med er alla hur ni känner och vad ni har för funderingar.

Ha det bra alla.. kramar

• Svar på tråden BF i januari, några mer?
  • förstagångsmamma83

har BF den 5 januari så det är inte heller så länge kvar tills dess. Själv börjar jag bli orolig för att h*n ska komma för tidigt och jag inte ska ha några kraftiga symtom så att jag inte riktigt förstår vad som är på G...har nämligen 12mil till BB.
    Det andra skräcksenariot är att gå över tiden, var på tillväxtultraljud igår och enligt läkaren väger bäbisen typ 3100g nu och jag kan ju räkna på att skulle jag gå över tiden så får den ju ännu mer tid på sig att växa.
    Sen oroar jag mig givetvis inför själva förlossningen, förut har jag mest oroat mig för hur det kommer vara om det kommer ta lång tid osv....efter UL igår börjar jag även oroa mig för att jag inte kommer att orka och att det blir akutkejsarsnitt efter ett tag för att jag och barnet inte mår bra...så nog finns det tankar inför det som komma skall...

Svar på tråden BF i januari, några mer?