• Feelfree

Fler som äntligen Plussat? Nyligen. 35+

Jag fick mitt efterlängtade plus nyligen. Finns det fler? Kanske vi kan följas åt?
    Finns det fler som jag. 35+.

• Svar på tråden Fler som äntligen Plussat? Nyligen. 35+
  • judo99

Här är en till som är 35+
    Plussade 29/11 efter 2 IVF & 2 FET

♥ (¯`°?.¸ ♥ Plussat ♥¸.?°´¯) ♥
  • Feelfree

Åh vad härligt!
    Ska vi följas åt?
    Nu håller vi tummarna för att det går hela vägen.

• Bakverk

Är snart 35, i feb nästa år...Hoppas på pluss nu! Har gjort IVF och är på ruvardag 10..Ingen blödning el färgade flytningar ännu..bara lite svag molvärk från och till i magen och svullnadskänsla i äggstockar, ffa en äggstock...Håll tummarna för mig för då kan jag snart "joina" Er!

• hoppfull trots allt

Här har ni mig, född -69. Följs gärna åt om det är ok.
    Plussade 30/11 på mitt 2a IVF. 1a IVF MF i v8 sen 4 st FET som inte tog sig. Har försökt få barn i 3 år nu så det har varit jobbigt,och inte blir man yngre.. Har dock 3 tonårsbarn sen ett tidigare förållande men kan lova att känslorna och lyckan är det samma! Hoppas nu bara att detta pyre tänker stanna kvar tiden ut.

• kaktusblomma

Hej alla glada
    Här är en till 35+ are, jag har BF 19 Juli och ska på VUL 12/12. Jag skriver mest i tråden "BF i Juli 2008" (eller ngt sån't). Häng med där om ni vill.
    Lycka till till oss alla!

• Bakverk

Det gick nog inte så bra denna gången heller...Har fått brunröda flytningar idag på em....

• Feelfree

Hej! Är det bara flytnigar? Jag hade åxå det i början... det behöver inte betyda att något är fel. Jag hoppas att det går bra. 

Kram

• djungeldjuret

Hej. jag har också plussat och är 35+, är lycklig men också orolig då jag inte känner något speciellt! Gjorde ett FET 21/11.
    Bakverk: Hoppas verkligen att tanta håller sig borta, håller tummarna!

• Bakverk

Det gick inte vägen denna gången...

• NillaP

Hej får man hänga på här?? fick äntligen ett pluss i måndags!
    Dock är jag inte 35+ men 31...

• judo99
    Bakverk skrev 2007-12-04 20:43:31 följande:
    Det gick inte vägen denna gången...
    Nä fasen vad tråkigt. Många kramar
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Plussat ♥¸.?°´¯) ♥
  • Feelfree

Bakverk!
    Jag är verkligen ledsen.

• Feelfree

Hjälp!

Hur ska jag göra?
    Jag pluggar til nc operatör. Snart klar, ska ut på praktik 2 dagar/vecka nu i dec. Med början idag (onsdgag 5 dec)
    Efter jul ska jag få en provanställning. Jag kommer ju att få göra en hälsoundersökning, och det kommer att komma fram att jag är gravid.
    Jag vill ju jobba, så jag får bättre föräldrapenning den dan det behövs.
    Hur löser man detta?? Ska jag gå in till chefen redan nu och berätta?

Ha en bra dag!

• NillaP

Feelfree: svårt men ärlighet vara längst så jag skulle vänta till kanske i slutet av praktiken så dom hinner se hur duktig du är.

• hoppfull trots allt

Funderar lite, är i v5+2 och har absolut inga grav.symptom. Det är väl ifs skönt men blir lite fundersam.
    Någon som känner igen sig?

Svar på tråden Fler som äntligen Plussat? Nyligen. 35+