• Emsan1988

Några fler 88:or än mig?

Några fler 88:or än mig som planerar barn/har barn? Planerar en liten i februari 08=) Nån mer som åt Ceracette innan grav? I så fall hur lång tid tog det för er att bli gravida? Kommer sluta med mina den 1:a januari. Vore kul att prata med er 88:or så skriv gärna en rad eller två i min gb.

• Svar på tråden Några fler 88:or än mig?
  • God Is A Girl

Emilia tyckte jag att hon skulle heta först men det blev inte så, pappan måste ju ha något att säga till om också
    Nu är alla tre namn släktnamn istället :P

Här händer inte ett smack just nu.. ska snart ut på långpromenad och köpa alkoholfri öl, läste att det kunde öka mjölkproduktionen så det är värt att testas
    Hos er?

• Caamillaa

Vad kul! Hur gammal är du? Vart i sthlm bor du? När ska du föda?

Juhanna skrev 2008-02-21 18:50:39 följande:
    Jag bor i sthlm
  • Tösabiten88

God Is A Girl skrev 2008-02-24 11:45:18 följande:

Emilia tyckte jag att hon skulle heta först men det blev inte så, pappan måste ju ha något att säga till om också Nu är alla tre namn släktnamn istället :PHär händer inte ett smack just nu.. ska snart ut på långpromenad och köpa alkoholfri öl, läste att det kunde öka mjölkproduktionen så det är värt att testas Hos er?
    okej...jaså, ska det?, det visste jag inte. funkar det?..
    här händer inte mycket, mer än att jaga den största tösen här. emilia bara äter o ligger i sin babysitter o tittar. hittat på i hlegen då?
  • God Is A Girl

Jo det verkar funka rätt bra faktiskt Köpt en elektrisk pump också så jag kan öka på ännu mer med den också

Okej ^^
    Jadu igår natt kom mamma hit från sthlm och stannar till imorgon och idag kommer bröderna också hit efter att ha vart hos far deras Ena brorsan fyller år idag så det blir väl tårta och lite sånt Har ni gjort då?

• Tösabiten88

god is a girl: oj, då har du mjölk till henne så det räcker..det är ju bra. hur länge ska du amma?..
    oj, det var mycket du har varit med om. hade du det trevligt?. inte mycket, idag har vi varit iväg på en liten utflykt. annars har vi bara varit hemma.

cayyo: Grattis när är det beräknat?

• God Is A Girl

ZandraSanna, Tyvärr har jag inte så det räcker (än) men jag hoppas få upp så jag kan helamma om någon vecka. Just nu har jag bara typ hälften av det hon behöver än så länge. Men jag hoppas kunna amma länge. Och helst komma igång med helamning snart. MEn går det inte så går det inte

• Tösabiten88

god is a girl: jag kunne bara amma i fyra månader med vickie. jo, helst vill man nog amma, men ersättning funkar bra med, pappan kan ju vara med mer oxå..

• Cayyo
    Tösabiten88 skrev 2008-03-02 15:43:24 följande:
    cayyo: Grattis när är det beräknat?
    23/6-08 så om 15 veckor på tisdag..
  • God Is A Girl
    Tösabiten88 skrev 2008-03-02 19:40:32 följande:
    god is a girl: jag kunne bara amma i fyra månader med vickie. jo, helst vill man nog amma, men ersättning funkar bra med, pappan kan ju vara med mer oxå..
    Ja precis
  • hunybany

Hejsan!!

Vi ska ha våran första bebis i september,beräknat till den 19.e :) Är från linköping, några fler?

Svar på tråden Några fler 88:or än mig?