Extreme babymakers, fortsättningstråd 3

Här är våran kämpartråd:

Jag har högt blodtryck igen och är supersvullen så jag blir igångsatt imorgon. Spännande och lite läskigt. Längtar så efter min bebis och nu är det nära.
Åh va mysigt fismamman!!!
Blev det havandeskapsförgitning Fismamman? Hursomhelst så hoppas jag att du nu ligger på bb och snart får träffa din bebis. Spännande!
Undra hur det har gått för Makro?
Kram på er och ha en bra dag.
Har ni inte kommit hem fr BB ännu? Jag är sååå nyfiken! Kram
I fredags blev jag igångsatt. Troligen är det mina njurar som inte orkade med sista delen av graviditeten och jag fick högt blodtryck och samlade på mig massa vätska. Förlossningen gick långsamt och tillslut blev det akut kejsarsnitt. Ut tittade en stor lill-Fis ut. En 4,5 kilos kille. Världens finaste.
I dag har vi kommit hem från bb. Jag har hämtat mig ganska bra. Nu ska vi mysa och klura ut ett namn. Fisens förslag var Spindelmannen men vi får väl tänka till lite. Han är en stolt storebror som förundras av hur små bebisar är. "Det får inte plats något snor i den lilla näsan" var det första han sa om sin lillebror.
grattis fismamman!! så kul med en lillebror spindelmannen var ett annorlunda förslag
Grattis Fismamman!
Grattis fismamman!!!
Spindelmannen låter som ett utmärkt förslag!!
Grattis till Spindelmannen!
Vad fin han är!! En massa hår och allt.
Grattis Fismamman! Så kul namnförslag.
Grattis Fismamman!!
Tack allihopa!
Grattis Fismamman! Oj vad stor, min Arvid vägde 4,5 för en dryg vecka sen, väger 5 nu, Ella väger knappt 4. Jobbigt att det slutade med snitt, fast skönt kanske att inte behöva krysta ut en så stor bebis.
Hej och hå. Hur går det för alla här då? Lille C "fyller" fyra månader idag. Han börjar bli stor, 7,2kg och 64cm lång.
Kram på er
Sthlm1979 - Du har en stor kille !! Tänk vad tiden går fort...
Våran lille är snart 8mån och när han var 7mån vägde han 7,7kg och 66,5cm.
GRATTIS Fismamman!
Jag tycker spindelmannen låter som ett bra förslag.
Grattis Fismamman!
Tack igen allihopa. Nu är min lillekille 2 veckor.Min svullnad är nästan borta och blodtrycket är normalt igen. Det ända som är lite bökigt är att jag inte får lyfta så mycket än.
I dag bestämde vi oss för ett namn. Olle.