Clearly Gone - har du provat? (Acneproblem!)
Jag har sen jag var 10 år lidit av problemhud. Den är fet, jag har finnar/öppna porer i både ansiktet och på ryggen/bröstet och jag är så himla trött på det att jag snart spyr! Det hämmar mig att t.ex. bada på somrarna och gå i linne o.s.v. Jag har haft det såhär i över 15 år och har provat alla möjliga behandlingar, dock bara utvärtes. Nu råkade jag komma över en länk till en hemsida som säljer en vitamin som tydligen ska verka innifrån och hjälpa 80-90% av alla som provar. VitaminB5 heter den.
Vet inte om jag får länka, men produkten heter Clearly gone och är ju inte allt för svårt att t.ex. googla fram om ni är nyfikna.
Det jag undrar mest är om någon provat och vad ni tyckte om det? Vet ju tyvärr inte hur pålitlig hemsidan är och vill gärna ha lite synpunkter från riktiga människor och inte någon "Carina 34 år" på hemsidan som är "jättenöjd", om ni förstår vad jag menar...
Dessutom blir jag alltid så skeptisk mot biverkningar. Det står ju också om det på hemsidan, att det är ofarligt o.s.v. Men man ska ju trots allt ta en rätt stor dos varje dag och även ofarliga ämnen verkar ju ge en alla möjliga konstiga sjukdomar i dag om man överdoseras dem. Är det inte cancer av vanlig choklad så är det tusen andra saker. Suck! Men det kommer man väl kanske inte ifrån, ska man hålla på och tänka så kan man ju inte äta nånting tillslut. Men hur som helst...
Någon som kan skriva om sina erarenheter - good or bad! Allt tas tacksamt emot!