Vad tycker du är finast, att ha riktigt små bröst eller riktigt stora?
Vi säger nu att det bara går att välja dessa två, inte något "mellanting". Vad tycker du är finast isåfall - små bröst eller stora bröst?
Vi säger nu att det bara går att välja dessa två, inte något "mellanting". Vad tycker du är finast isåfall - små bröst eller stora bröst?
riktigt riktigt riktigt stora är inte fina och jag är inte förtjust i extremt små heller men av de två väljer jag nog ändå extremt små. (nu menar jag extremfallen)
Av riktigt stora och riktigt små väljer jag ändå små (nu tänker jag på såna man hajar till på men ändå inte groteska)
av stora och små väljer jag stora (då tänker jag på normalstorlekar men ändå inte "medel")
beror på form och vilken kropp de sitter på.
jag röstade stora för jag drömmer om att ha lite större än mina A minusar. fast jag skulla aldrig operera.
alltså bröst är ju sällan groteska men aah.. jag kommer inte på något bra sätt att förklara.
Stora
Stora. Tycker stora är fina, men de måste även vara propetionerliga med den som bär dem. Tycker inte om silikonbröst av den anledningen, de är oftast fel storlek för bäraren, plus att de i många fall (inte alla) ser onatuliga ut när de inte har lite häng. Men stora bröst till en kvinnligt kurvig kropp är ju helt underbart!
cruZZe skrev 2007-12-13 12:19:40 följande:
Små.
har man stora bröst ser man bara fet ut.
Har man små bröst ser man ut som ett barn. Stora ska det vara!
vill verkligen ha tillbaka mina bröst som jag hade innan jag vart gravid med min dotter då va dom perfekta hade stl 75b, nu har jag stl 80D + att ena bröstet är mindre änn det andra! vann jag riktigt mycket pengar sen nån gång skulle jag nog operera mig!
Nää helt allvarligt, det beror nog på vem brösten ska sitta/siiter fast på. Hur det passar till resten av kroppen...
stora,, fast det beror på,
små runda och fasta.. e ju fint, men efter ammat två barn, så e fallet ofta annorlunda.., OCH DET E INTE SÅ SNYGGT, små avlånga taxöron!!??
så jag röstar på stora, ja inte PAMELA ANDERSSON- tuttar
, men , runda C, D eller E -kupa!!;)
Lagom
Kommer ann på hvordan kroppen ellers ser ut!!! Må jo passe etter hvordan vi er skapt.
Store bryst kan være meget flott kommer jo ann på hvordan en frembærer dem..
Små like så!!
Jag tycker absolut det är absolut finast att ha riktigt stora bröst. Jag har 75H idag. Innan jag fick mina tre barn hade jag 75B. Sedan har brösten bara växt så de knakar.. Jag känner mig mycket kvinnligare idag. Jag tycker inte att det är tungt. Jag kan dock inte köpa bh:ar i vanliga affärer längre. Köper i specialaffärer. Jag tycker att det är vackert med stora bröst.
Jag är normalviktig med några extra kilon.