du som blivit gravid??
Hej du sm nyss blivit gravid, vilka var de första symptomen och när kom de? Hur kände du??
Hej du sm nyss blivit gravid, vilka var de första symptomen och när kom de? Hur kände du??
Har haft turen att inte kännt något förrutom lite pirr i brösten och hungrigare än vanligt.
Fick ökade flytningar, trodde varje gång att det var mensen som kom, men tack och lov inte! Sen blev jag trött, men det har jag kanske alltid varit så det kanske inte är nåt riktigt symptom, men det är ju bra att skylla på i alla fall
Hej tack för svar, när började ni känna de symptomen i vilken vecka??
jag kissade väldigt ofta och hade ont i bröna.. Det kom väl runt vecka 6 kanske..
Hade vanliga menssymptom men var möjligen lite ömmare i brösten än vanligt runt v. 5-6. Började må lite illa i v .8 och från v. 9 hade jag mensliknande smärtor i livmodern som drog ut mot ländryggen.
Jag har
som svag mensvärk till och från speciellt runt vänster äggstock
fryser till och från
Illamånende emellan åt
Konstigt humör och väldigt känslig
Lotions aktiga flytningar
Väldigt känsliga bröstvårtor
Kissar rätt ofta emellan åt med
Hej är du gravid??
Bebislängtan 82 skrev 2007-12-15 20:17:48 följande:
Ingen fara, var det länge sedan du fick missfall? Vet hur det känns fick missfall sedan ca 1 år sedan har ej kunnat bli gravid sedan dess tråkit,
Bebislängtan 82 skrev 2007-12-15 20:22:27 följande:
Då kan jag skriva nästan exakt det som bebislängtan 82 skrev som "gravsymtom". Hon vet inte om hon är gravid, och jag vill absolut inte ge en massa förhoppningar, men jag är gravid i v.6 (5+6) och har i princip ALLA dem symtomen.
Stora ömma bröst (speciellt vårtorna)
Molande mensvärk
Illamående emellanåt
Humörsvängningar...
Stort grattis, Hoppas att det går bra.
Mina flytningar var rinniga och genomskinliga, efter några dagar var de lite gulaktiga, sen blev de genomskinliga igen.
Åååå.... Vad glad jag blir när jag läser att det är fler som har molande mensvärkssmärtor.... Kommer typ 2 ggr om dagen på mig och då tror jag genast att det är MF på gång.
Men detta är alltså inte helt ovanligt vad jag förstår!?!?
Mina syptom. (är enligt beräkning i v5.)
- Jätte ont i brösten.
- Fått stora blå ådror som syns i brösten.
- Flytningar som känns som mens hela tiden.
- Kissnödig.
- Halsbränna/illamående.
- Humörsvängningar.
- 0 sexlust.
- Hungrig.
- Känner mig helt svullen om magen.
- Molande mensvärk.
Lycka till alla där ute och GOD JUL!!
Inga symptom alls! Tidigare har jag varit "skengravid" varje månad typ Lustigt hur det kan vara!
Lycka till!
Var inte gravid i allafall
Verkligen ledsen för din skull bebislängtan82... Sorry om jag gav dig en massa falska förhoppningar.
Varma kramar kommer från mig i alla fall!!!!!
Kämpa på, lyckan finns för alla!!!
Mitt första symtom var nog yrseln. När jag steg upp från sittande eller annars bara rörde mig hastigt så ilade det till i hela kroppen, som en liten stöt. Det kände jag redan före jag visste att jag var gravid.
Sen när bim närmade sig fick jag de vanliga "symtomen", mensvärk, trodde helatiden mensen skulle sätta igång, ömma bröst, lite illamående (vet ej om det var inbillning?).. Men det konstiga var att jag hade flytningar, när jag annars alltid "torkade ut" före mens.
Sen plussade jag!! (efter 5-6 års försök..)
Storrt GRATTIS, jag är på bim +6 mensen har fortfarande inte dykt upp, jag mår dåligt huvudvärk, fryser, hungrig, trött men jag har ingen mensvärk alls testade neg på bim+1 visade neg. Vad tror ni????