• sofie och laura

behöver all info till premis föräldrar!!

Min son kom i v 29 den 5/9 och fick åka hem den 24 oktober utan hemsjukvård!

Dagne då hans bf kom har hans larm larmat dagligen.. vi fick med oss ett apne larm som e fast på magen med en knapp som har en sladd till en stor Mobil som man kan ta med sig överallt...
    Varför han larmar vet varken jag eller läkarna ...

min fråga lyder så här:
    1. hur länge ska han larma och hur gammal kommer han var ca tills allt slutar
    2. kommer han alltid hålla på så här ????
    3. varför gör han detta..

tiller som oxo hr det jpbbigt oroliga nätter vad var felet till att ert barn slog till larm o hur länge höll det på?

• Svar på tråden behöver all info till premis föräldrar!!
  • Bengalan

Hur ser han ut när larmet går? sover tungt eller? Blek?
    Becca larmade oftast om det var för vart eller kallt omkring henne. 36.6 i armhålan var lagom temp för henne.

• skrollan2

Hur länge ska han ha larmet?

• sofie och laura

han ska bara ha det i 2 1/2 månad till

han larmar oftast då han sover som djupast o blek i färgen blir han

• cruz

Hej!

Vi hade larm till våra tvillingar och detta larm kunde inte registrera de ytliga andetagen, vilket resulterade i en del falsklarm. Vi kollade barnen efter varje larm och de hade alltid normal ansiktsfärg och andades så det var aldrig någon fara. Men varje gång det larmade var man ju faktiskt beredd på att ge lungräddning så det var ju väldigt jobbigt psykiskt.

Men du skriver att din son ser blek ut. Du kanske bör kräva att han får komma till läkare för undersökning. Kanske kan du få byta till någon annan typ av larm också? Hoppas det ordnar sig.

Svar på tråden behöver all info till premis föräldrar!!