• AlexXxelA

Fler 90or som ska ha barn eller har barn?

Är född 1990 och ska ha mitt första barn nu i Aug den 17 är det beräknat.
    Är i slutet på 6e veckan, och undrar om här är fler unga mammor i min ålder som vill hålla kontakten =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-22 22:12:11:
    Alla som kommer med sina anklaggerlser och fördommar mot unga mammor kan hålla dom för dig själva. för detta är inget forum med sådana saker. Utan är till för unga mammor födda 90 som kan hjälpa och stötta varandra!!

Så kom inte hit med era uppläxningar och dumheter! Ta det någon annan stans!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-23 11:22:32:
    Hur svårt är det egentligen att förstår?

DETTA ÄR ETT FORUM STARTAT FÖR UNGA MAMMOR FÖDDA RUNT -90
    SÅ HÅLLER DET ÖPPET FÖR DOM!!

• Svar på tråden Fler 90or som ska ha barn eller har barn?
  • jerseyko
    C060908 skrev 2008-01-18 01:47:51 följande:
    Blir trött på er vardagspoliser på FL ni säger att det är jobbigt att ha barn när man är 16-17 år hur fan vet ni det när ni själva skaffad barn vid 35årsåldern?
    Det är väl lika jobbigt oavett om man är 16-17 eller 35 år? Ända skillnaden är att om man är 35 år så har man oftast hunnit plugga klart om man vill det, eller resa en massa. Man kanske testat en massa olika jobb och hittat ett man vill vara resten av livet. Hunnit gjort karriär och nu bara myser när man betalar räkningar, man kanske köpt sitt drömhus och kanske t.om hunnit betala tillbaka en stor del av lånet?

Att ha fördommar mot äldre är precis lika som att ha fördommar mot yngre, och kan man inte acceptera att t.ex. en äldre mamma har fördommar mot yngre ska man inte heller ha fördommar emot äldre.

Alla gör olika val, vissa skaffar barn först och när barnet är stor nog tar hand om sitt eget liv och gör karriär. Andra satsar först på sig själva och skaffar sen barn och behöver aldrig fundera på "vad ska jag göra om 1,5,10 år?" för det är bara barnet/barnen som gäller.
  • annelioandreas

Stå på er tjejer och kliv fram! Är dock inte en 90:a men däremot en 87:a. Räknas väl också som "ungt" Har däremot en syster född -90 som är stolt moster till min/vår son Leo. Skulle hon bli gravid, skulle ingen vara gladare än jag! Skulle stötta henne hela vägen och mer därtill! Grattis och lycka till, barn är det underbaraste och vackraste som finns!!

• Mandi

Hej! Jag är 90:a och ska få mitt första barn i September =)

• mamem

Jag är 90.a Fyller år idag ;)
    Snart kommer min knodd, vilken dag som helst !

• Emelisch
    mamem skrev 2008-01-30 01:23:58 följande:
    Jag är 90.a Fyller år idag ;)Snart kommer min knodd, vilken dag som helst !
    Grattis i efterskott. Och självklart grattis till lill*n i magen :D
  • C060908

Hur går det för er här inne? Har precis fått reda på att jag väntar en knodd till nu

• Lina Nk

Hej hej ! Jag är då 18 år och väntar barn i maj men är väl inte för gammal för denna trtåd hoppas jag

• Sweetdream

jag är 90a och pappa till min lilla dotter som är 9 dagar gammal idag :)

• MejaKiZnic

Hej! Jag är 17 år och väntar mitt första barn i början av september lagom till min födelsedag. Världens underbaraste present man kan få

• Liten Fis

tja :D jag håller totalt me om din tillägskomentar TS! fattar inte va de "äldre" har emot oss unga som vill ha barn. dom kan väl sköta sitt :S

jag är iaf född 90 o fick tindra 17 september 2007 :)

hur gåre för alla?

• Aleksi

Hej... Får jag hoppa in här? Är född december 91 och blev mamma 19 feb i år =)

Svar på tråden Fler 90or som ska ha barn eller har barn?