• Lovebug

Fjärde gången gillt!

Jag vet inte vad jag ska skriva här :) Trodde nog aldrig jag skulle få chansen att skriva här överhuvudtaget. Efter ha förbrukat tre landstingsfinanserade försök, utan att vara närheten av ett plus, har inte hoppet om att lyckas varit stort. Tre år har vi kämpat, jag är ätit fem pergokurer och genomgått tre IVF försök och nu på det fjärde färskförsöket tog det sig!

Testade imorse äntligen + för första gången i mitt liv :) Trodde inte mina ögon!
    Jag är enormt tacksam och jag hoppas att ni andra som försökt länge också snart får er önskan i uppfyllelse.

För er som letar symptom så hittar ni en hel del info i min blogg. Är också övertygad om att all akupunktur jag fått påverkat positivt. I övrigt var jag lika stressad som vid tidigare försök så uppenbarligen spelar inte stress någon roll.

• Svar på tråden Fjärde gången gillt!
  • marysoul

Åhhh GRATTIS GRATTIS!! Vilken underbar julklapp! :)

DÅ får du se upp för gravad lax å sånt på julbordet i år då! ;)

GOD JUL!!!

• Amis

Stort grattis lovebug. Testade också positivt imorse ;) Hur känner du dig? själv känner jag inte mycket har lite mensväk till och från men brösten som har ömmat i två veckor har slutat nu så jag blir så oroligt.
    Grattis igen o god jul

• Lovebug

Har haft rätt mycket symptom. Om du kikar i min blogg så har jag radat upp alla symptom.

Tror inte bristen på ömma bröst behöver betyda något. Sånt där kan ju gå upp och ner. Igår hade jag betydligt fler symptom än idag.

Amis skrev 2007-12-24 14:26:53 följande:
    Stort grattis lovebug. Testade också positivt imorse ;) Hur känner du dig? själv känner jag inte mycket har lite mensväk till och från men brösten som har ömmat i två veckor har slutat nu så jag blir så oroligt.Grattis igen o god jul
Svar på tråden Fjärde gången gillt!