• lillysmamma2

unga föräldrar, hur bor ni, hur stort ha ni?

lite nyfiken av mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-03 21:33
    äntligen har vi fått större=) vi ska flytta till en 4rok på 94kvm. vilken skillnad från att vi bor på bara 48kvm nu!

• Svar på tråden unga föräldrar, hur bor ni, hur stort ha ni?
  • Styx

Jag ä 18 (blir 19 i maj) sambon är 19 (blir 20 i mars) Bor i ett trevligt område i en 3:a på 81kvm.

• Svart Spets

Jag är 24,sambo 26, sonen 2,5 och en till son som föds inom kort.
    Vi bor i en 3:a  93 kvm

• Lundby87

Hade först en andra hand men kontaktet gick ut den 31 dec förra året så tog det första jag fick en 34.6kvm med kok vrå funkar än så länge bra planerad och bra planerat av mig men hoppas självklart på större

• SandraM85

Jag 22 Sambo 26 vi har 2 barn Nanna 4 1/2 Liam 7 månader.
      Bor i stor villa på 200 kvm.

• Millcha

Vi, jag 22, min sambo 26 och vår dotter snart 3 bor på 120kvm, 3 stora sovrum och 1 stort vardagsrum, 1 badrum men snart ett till, matplats och kök. Stor gräsmatta och natur runt omrking.

• 242

båda blev 23 i år,2:a på 55kvm sedan 2 år tillbaka.

första barnet anländer nu i mars!

letar större!

• emeliewa

Hej ;) Har precis flyttat till ett hus, 200kvm bara vad jag kunnat drömmt om. Men jag hade dock klarat mig fint i en 3:a , mindre att städa :)

• m00nfl0wer

Jag 19år, sambon 30år. En barn (Min dotter sen ett tidigare föhållande), planerar gemensamt. Bor i en etta på 40kvm. Planerar att flytta till tvåa eller trea när jag är gravid.

• Jesssicaaa

vi är 20 och 24år och har två barn, bor i hus på 115kvm :)

• Mawriii

är 21, fick william när jag va 19 och hann precis ta studenten! bor nu i en 1 ½ plans villa på 140 kvm tillsammans med pappa andreas och vår son william!

• Mawriii

glömde skriva att pappa är 24 och william 1 ½

• Lake

Jag är 19 och pappan är 22 (han kommer att vara 23 när bebisen kommer) vi får våran 3:a den 1 april den är på 74 kvm

Svar på tråden unga föräldrar, hur bor ni, hur stort ha ni?