Hur kan man döpa sitt barn till Märta??
Jag förstår verkligen inte vissa människor. Hur kan man ge sin lilla nyfödda flickbäbis namnet Märta?? För det första är det så fruktansvärt fult och för det andra är det ju ett tantnamn.
Jag förstår verkligen inte vissa människor. Hur kan man ge sin lilla nyfödda flickbäbis namnet Märta?? För det första är det så fruktansvärt fult och för det andra är det ju ett tantnamn.
åhh vad man blir trött på familjeliv när man läser såna här trådar.
Alla har olika smak på vad som är fint och fult. Men att orka bli upprörd över det.
Jag tycker t.ex inte att stefan är fint men jag förtår att det finns folk som tycker det och det är väl klart att dem får döpa sina barn till det då.
Jag är säker på att många inte gillar min sons namn, Vilde. Men det skiter jag fullständigt i. Jag gillar det och det passar på honom!
Jag fattar inte hur man kan välja ett namn som STar????
Jag tycker Märta är ett supergulligt namn faktiskt
Mitt namn harr blivit vanligt men var det inte när jag döptes och min farfar tyckte det var vidrigt för så hette en sur gammal tant i byn farfar växte upp i :)
Jag gillar mitt namn!
Ts, alla tycker ju olika. Jag gillar Märta, men jag gillar överlag gamla klassiska namn. För min del skulle jag aldrig välja ett nytt namn som Tindra eller Novali - men alla tycker ju som sagt olika.
Jag heter Märta och jag tycker du som skapat tråden är riktigt ful på insidan.
You little stupid ass bitch I ain't fuckin with you
Jag tycker märta är ett fantastiskt namn :D Alla Märtor jag har träffat har vart väldigt fina och goda människor, jag antar att du inte heter Märta?
Jag har vare sig släkting eller vän med namnet, men tycker det är superfint .