• Malhin

Ett syskon till?

fick barn för inte så länge sedan och jag vill redan börja med nästa... på ett sätt vill jag inte, skulle nog inte orka en graviditet så här nu direkt efteråt men jag vill så gärna ha en till nu...

Fler som ville /vill ha barn efter man nyss fått en?

• Svar på tråden Ett syskon till?
  • PecklinG

Min e på g Om bebis kommer på bf dagen så kommer det vara 1 år och en vecka mellan mina barn

Jag/Vi känner att vi orkar! Klart att det kommer att vara tufft, men allt kan inte vara lätt här i världen!!

Vi har turen att få en till pojke också så de kommer att ha stor nytta av varann

• Malhin

grattis får man säga =)

jag vet att jag skulle klara av att få ett till barn men de e graviditeten ja inte klarar..

PecklinG skrev 2008-01-03 11:26:55 följande:
    Min e på g Om bebis kommer på bf dagen så kommer det vara 1 år och en vecka mellan mina barn Jag/Vi känner att vi orkar! Klart att det kommer att vara tufft, men allt kan inte vara lätt här i världen!!Vi har turen att få en till pojke också så de kommer att ha stor nytta av varann
  • PecklinG

Tack så mycket! Hade du mycket problem med din första graviditet el?

• Malhin

med mina 4 första hade jag inga problem alls. med 5:e vart jag sängliggande från v.15 o tills jag födde pga att jag gick upp så mycket i vikt ( 70kg) kunde inte gå alls.
    med nr 6 så gick allt bra fram tills v.28 då mina värkar satte igång o dom fick jag gå med fram tills v.38 då dom satte igång mig.

PecklinG skrev 2008-01-03 11:35:17 följande:
    Tack så mycket! Hade du mycket problem med din första graviditet el?
  • PecklinG

Men Ojj hade du så många barn Haha,, tordde bara att du hade ett *sorry* Men då lär du ju veta att alla graviditeter e ju inte likadana oftast iaf!!

• Pluttesnuttan

Hej! Jag e ju så frågvis. Har du 6 barn? Jag läste på din pres men förstod inte riktigt??? Du e ju bara 22 år.

• Malhin

jag e 22 år... har fött 6 barn men 4 av dom har dött

Pluttesnuttan skrev 2008-01-03 11:47:38 följande:
    oj! sorry.. vart fick jag 22 år i från...? jag måste vara förvirrad..
  • PecklinG
    Malhin skrev 2008-01-03 11:50:18 följande:
    jag e 22 år... har fött 6 barn men 4 av dom har dött
    Oj förlåt! Här håller jag på att skriva haha efter att jag inte visste att du hade så många barn!! Var inte meningen!! Visste inte
  • barabecka

Japp! Jag sa direkt efter förlossningnen att "Nu vill jag ha fler!" Vi började försöka direkt efter avslaget försvunnit.. men det hann gå ca. 8 månader innan jag vart gravid igen! Nu väntar vi tvillingar!

• Saaaraa

Jag har alltid tänkt att jag vill ha en till tätt, men nu känner jag att jag skulle kunna sterilisera mig kommer ju inte göra det, men inga fler barn än på några år inte!

• Malhin

oj då.... grattis till tvillingarna.. har väntade tvillingar 2 gånger...

barabecka skrev 2008-01-03 14:41:44 följande:
    Japp! Jag sa direkt efter förlossningnen att "Nu vill jag ha fler!" Vi började försöka direkt efter avslaget försvunnit.. men det hann gå ca. 8 månader innan jag vart gravid igen! Nu väntar vi tvillingar!
  • Milla  85
    Malhin skrev 2008-01-04 10:09:44 följande:
    oj då.... grattis till tvillingarna.. har väntade tvillingar 2 gånger...
    varför funkar inte din sida?
  • Marieeeee

Milla 85 skrev 2008-01-18 22:17:29 följande:

varför funkar inte din sida?
    för hon har har avregistrerat sin sida ...
    troligen för typ ALLA tryckte ner henne om ett inlägg hon skrev om att hon inte hör sin son gråta ibland pga hennes hörselskada..
    hon avregistrerade sig strax efter de skrivit taskiga saker där iallafall typ att hon var dum i huvudet som lät sin son vara i ett annat rum när hon inte hör han såå bra..

tycker synd om henne.. tror hon ville ha stöttnig inte massa taskiga kommentarer :(
Svar på tråden Ett syskon till?