• Anonym (:))

Funderar på att sälja trosor, lite frågor.

Funderar seriöst på att sälja lite begagnade trosor som ändå ligger och skräpar i lådan. Lättförtjänta pengar kan man ju minst säga. Men en sak jag undrar över, personen jag säljer till får ju mitt DNA, tänk om han begår ett brott och de hittar mina trosor där, kan de spåra mig då och dömma mig? Jag vet det låter väldigt långsökt men ändå. Menar, han skulle ju kunna tagit dom. Jag tänkte göra printscreen på alla beställningar så jag har som bevis att de vill köpa.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Funderar på att sälja trosor, lite frågor.

Anonym (nyfiken) skrev 2008-01-07 00:06:29 följande:

Ahhh nu blev jag oxå nyfiken! En liten fråga.... om man lämnar sitt kontonummer kan personen i fråga ringa banken och kolla upp vad jag heter, bor osv?
    >Jag tror det. Därför vågar jag inte.
  • Mamsis

Skicka mot postförskott då? Ok dyrare för kunden men..

• Carl Den kloke

Banken lämnar absolut inte ut någon information om vem du är eller vad du heter när någon har ett kontonummer. Möjligtvis kan dem gå med på att verifera ditt förnamn om personen har uppger ett namn för att kontrollera så att det är rätt.

Ett annat sätt är att använder er av en utländskbank, för internettjänster så är www.neteller.com ett bra alternativ.
    Kunden sätter in pengarna där, till dig och du får ett kort av neteller som du sen tar ut pengarna i i vilken bankomat som helst eller föröver från Costa Rica till din svenska bank.

Kontakta mig på min sida om ni har flera frågor ang ekonomiska lösningar i den här frågan så ska jag bistå med min expertis :)

• Anonym

haha men så länge som du inte gjort nåt brott och finns i register så är det ju omöjligt för någon att sätta dit dig!

• MariaN
    Mamsis skrev 2008-01-09 22:44:55 följande:
    Skicka mot postförskott då? Ok dyrare för kunden men..
    det går bara att skicka med postförskott om man är ett företag.

Ja ett företag var det inte riktigt tänkt att bli

• alter8

Ur boken: "Det Doftar Kärlek Banne Mig!"

"Den döde hittades upphängd i taket i vad som verkade vara ett par thaitrosor av storlek L. Det var inte på det sätt som den döde hittades som skapade störst avsky, utan att trosorna var mintgröna och det var på gränsen till helgerån.

Komissarie Svensson ställde sig frågan om de var i spåren på en notorisk "hänga-i-trosor" mördare, men spåren, tänkte han, måtte ändå finnas kvar i grenen. Han lämnade platsen lika förbryllad som när han kom..."

I rest my case...

• Family 5

Bara en fråga? har du fått sålt några begagnade trosor än??

* 1995, 1998 & 2007 *

Family 5 nej, jag vågar helt enkelt inte för säkerheten. Vill inte på något vis att mitt namn ska komma ut eller vem jag är.

• Anonym (hm)

Köper mna begagnade trosor?? Det skulle jag ALDRIG göra......

Sen får inte banken lämna ut namn och sånt på kontoinnehavaren....

• alter8

TS= det vara bara lite ironi från min sida :)

alter8 skrev 2008-01-17 14:20:41 följande:
    TS= det vara bara lite ironi från min sida :)
    I see.
  • Family 5

Skall bara förtydliga att jag inte är intresserad av sälja. Bara väldigt nyfiken på om det verkligen fanns en marknad för detta.

* 1995, 1998 & 2007 *
  • Storstadsfarsan

hahaha...jag har hört att det finns dem som vill lukta på beg trosor, shit vad äckligt!! jag gillar att tillfredsställa tjejen jag är med oralt men för det gillar jag inte att sitta och dofta på trosorna...hmmm, mycket märkligt för mig. Någon som vill köpa mina beg. kallingar?? (jag har allt från CK, Björn Borg till Tiger)

• Anonym (Jag säljer)

Jag säljer i perioder, och har gjort i snart två år.

Jag använder payson, där jag skrivit ett fejnamn, så det enda som syns i mailet är det och min mailadress
    Funkar jättebra, men tyvärr är det som någon sa här, det är många som tänder på att chatta om saken, men det är rätt få som verkligen köper. Tyvärr...

• Anonym (smart)

ts, har du fått sålt några trosor än?

• Svärmorsdrömmen

Håller med ovanstående, frugan säljer också 3 - 4 par i månaden men dem vill mest ha något annat i utbyte! Däremot finns det någorlunda bra sajter påstod hon 

Svar på tråden Funderar på att sälja trosor, lite frågor.