• Göteborgaren

    Några bra dejtingsidor som är gratis?

    Någon som vet några bra dejtingsidor??

  • Svar på tråden Några bra dejtingsidor som är gratis?
  • annanaz78

    Jag har provat rätt många, inkl match, spraydate, mfl. men utan vidare resultat. Min senaste favorit är lovetiger.se , där har jag iaf träffat senaste ragget . Siten funkar bra och är gratis...

  • Kung Kisstank
    annanaz78 skrev 2014-09-16 22:23:38 följande:

    Jag har provat rätt många, inkl match, spraydate, mfl. men utan vidare resultat. Min senaste favorit är lovetiger.se , där har jag iaf träffat senaste ragget . Siten funkar bra och är gratis...


    Prövade LT men oavsett hur jag lade mina sökkriterier hittade jag en person. Om jag sedan vidgade mina sökkriterier till max kraschade sidan. Nåt jag missat? Annars är det den sämsta sidan jag prövat.
  • kalle498

    hej jag vill trefa en kan non läker brud super snygg söt jag är singel 37år bor bor i falköping saknar ett ergöstförholande jag vill lära kärna en brud jag tycker om film gå i skogen prominera ta en fika på stan jag vill ha non brevid min sida jag vill ha non söt brud o få blli älskad med varge dag kärna mej lycklih glad intger otroghet inte blli sårad HjärtaSkrattande

  • Jens 617

    Jag har en rätt stor erfarenhet av dejtingsidor då jag testat de flesta. Sidor som www.bodycontact.com och match.com är ju stora kända sidor men det är på tok för många killar där. Jag har märkt att lite mindre sidor är den rätta vägen. En riktigt bra sida som jag rekommenderar är www.smygis.nu. Har träffat en del tjejer därifrån och det är gratis att prova:) 

  • ModerMaria

    Jag använder mig av hittasexpartner.se och jag tycker det funkar jättebra! Tycker dock att det behövs lite mer killar. Sidan är relativt ny men börjar bli riktigt stor.


    Puss!

  • Cissi95

    Använder mig också av hittasexpartner.se men som Maria säger är den ganska nystartad så behövs lite fler medlemmar. Skulle va kul att få se lite mer killar faktiskt. Kram!

  • optimist63

    Det flesta här verkar bara vara ute efter sexdejter.... Inte många tips om mer vanliga dejter som kan leda till något.

Svar på tråden Några bra dejtingsidor som är gratis?