• 3mily

Ung och gravid i Stockholm

Hej.!

Jag plusade igår :) vart jätte glad & ledsen men mest förvirrad.
    Men nu är jag bara glad och ska behålla barnet.
    Men det är osäkert om pappan alltså min nuvarande kille kommer att finnas för mig och barnet. Men det återstår att se i framtiden..

Finns det fler unga gravid som bor i sthlm eller som redan är mammor/pappor?

i så fall vill jag gärna ha kontakt med er för tips och råd och blivande vänskap.

kram emily

• Svar på tråden Ung och gravid i Stockholm
  • PrincessSandy

haha..vilken kille skulle gå upp mitt i natten och leta reda på något som man var akutsugen på...? hihi...som tur va hade jag alltid glass, nyponsoppa och saltlakrits hemma då =) men det fick jag gott gå och hämta själv :P

• Saaaraa

haha, när jag var gravid var jag sugen på isbitar hela tiden. Vet inte hur många iskuber jag åt varje dag.. satt konstant och käkade is. Det blev lite som ett beroende och jag gör det fortfarande

• PrincessSandy

det har jag faktiast ghört flera som har ätit massa isbitar..fy fasen va bra om man kudne göra det ist för att trycka i dejj massa socker..tihi..

• JennieLi

Jaa desamma :)

FrökenLarsson skrev 2008-01-08 20:40:42 följande:
    Nämen vad trevligt med en farstabo!
  • Kakan03

Skönt att man inte plötsligt blir sugen på att tugga på en tegelsten eller ta upp grus och mumma på...

• PrincessSandy

har faktist hört en som började äta fog, asså det som sitter mellan kakelplattorna =) haha..skulel inte jag vara så sugen på direkt..hihi

• Saaaraa

Jag tyckte också om att lukta på benisin när man tankar, nyasfalterade vägar och asfalt när det hade regnat.. avgaser från bilen luktade också gott

• PrincessSandy

men bensin när man tankar luktar ju jättegott jue!! :)

• MonaLisa89

challe 1 skrev 2008-01-04 20:24:20 följande:

hejsan. är 20 år och har bf 7 februari. bor inte i centrala sthlm men södre om sthlm iaf.
    jag ska också föda ungefär den 7 februari :) ska göra snitt men har inte fått min tid än men dom sa ungefär 7 febr:)
  • challe 1
    MonaLisa89 skrev 2008-01-14 16:20:17 följande:
    challe 1 skrev 2008-01-04 20:24:20 följande:jag ska också föda ungefär den 7 februari :) ska göra snitt men har inte fått min tid än men dom sa ungefär 7 febr:)
    hejsan. jag har också fått snitt. det blir den första februari.
  • Nathalie89

är 18 å har en liten tjej på nio månder =)

• Nathalie89

glömde bort att säga att vi bor i sumpan

• MonaLisa89

challe 1 skrev 2008-01-15 06:44:09 följande:

hejsan. jag har också fått snitt. det blir den första februari.
    grattis till dit barn! hur gick kejsarsnittet?
  • Sabine1989

Hejsan här är en 89a med en son på 2år och en liten i magen med BF 21/6-08. Jag är från Sköndal men flyttade till Vårberg nu i somras då vi fick egen lägenhet och tog den första bästa..Men nu äntligen ska vi flytta härifrån och lite närmare alla i familjen och våra vänner då vi kommer att flytta till Tyresö =D

Svar på tråden Ung och gravid i Stockholm