• Lorelei

    Var kan man hitta USA-Sockor!?

    Hjälp mig med ett dilemma... Jag letar efter USA-sockor! Jag vet att det låter galet, men det är en plojgrej. Är det någon som vet vart det går att få tag på över Internet!? Jag har letat men hittar ingenting. Hittar en grossist, men där kan man inte skicka efter själv.

  • Svar på tråden Var kan man hitta USA-Sockor!?
  • Lorelei

    Ja, jag vet att det är udda. Men jag behöver verkligen USA-sockor! *asg*

  • JennieL

    *nostalgi*

    Kolla postorderföretagen, ellos, halens mm... Tycker mig minnas att jag sett de i nån katalog... Har även sett i nån affär

  • Lorelei

    Ellos, laredout, josefssons... har kollat men inte sett. Hittar som sagt en distrubitör men ingen återförsäljare i närheten. Suck. Har letat ett bra tag utan lycka. Får snart göra egna

  • JennieL

    Men var fan var det jag såg de?? Ganska nyligt dessutom, nån vecka sen

  • thessires

    oj oj oj! Det var tider det Lycka till med letandet, kan tyvärr inte tipsa om ngt ställe där de säljer sockarna....

  • Sialch

    Menar du dessa sockor som har ett långt skaft man rullar ner liksom? så det blir skrynkligt vid vaden?
    Om det är dom du menar så finns det på Dollar Store, såg sådana där igår!!
    Är det sådana här, kolla länken, sådan finns på Dollar, finns även på Gekås i Ullared...

    http://funnythings.jetshop.se/default.aspx


    ღ ♥ ღ `°?.¸ Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Sialch

    Hmmm, länken funkade inte direkt till sockorna, kommer bara på deras hemsida såg jag när jag klickade på den....
    Jag googlade på USA strumpor - sockor och kom på den sidan....


    ღ ♥ ღ `°?.¸ Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Lorelei
    Sialch skrev 2008-01-06 17:14:10 följande:
    Hmmm, länken funkade inte direkt till sockorna, kommer bara på deras hemsida såg jag när jag klickade på den....Jag googlade på USA strumpor - sockor och kom på den sidan....
    Där är de!!! Underbart!
  • Lorelei

    Gah! Slut i lager, typiskt! Men nu vet jag iaf var jag ska beställa när de väl kommer tillbaka i lager!

  • Sialch

    Är dessa sockor poppis igen?  såg en massa tonårs brudar köpa på sig dessa på Dollar igår, det var därför som jag visste att dom fanns där!


    ღ ♥ ღ `°?.¸ Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Lorelei

    Jag har ingen aning! Men det skulle inte förvåna mig ett dugg om det är på gång iallafall. Allt annat från samma tidsperiod verkar ju vara tillbaka I mitt fall handlar det om 2 olika användningsområden. Dels vill mamma ha dem eftersom hon fryser om vaderna (ms) och de vore perfekta för att slippa ha benvärmare eller så. Dels så är det en plojgrej till min man som har någo nostalgisk fetich för just usa-sockor!

  • JennieL

    JA!! Dollarstore var det ju!!!

    Det är nog modernt nu igen med leggins/tights, vad vet jag

  • Lorelei

    Attans att vi inte har Dollarstore här i närheten, det hade varit något.

  • John22
    roffe2 skrev 2017-05-26 13:55:16 följande:

    finns på gutesocks dock bara röda


    Du kommer nio år för sent.
Svar på tråden Var kan man hitta USA-Sockor!?