hur lång tid tar en utreding?
Slutade med p-piller i aug -06. när det inte hände nått så tog jag kontakt med gyn i juni-07 som sa att nu var de sem. tider så de hände inte mycket fick papper att fylla i som vi sände in. I aug-07 tog jag ett blodprov som sa att allt var bra ( men igentligen vet jag inte vad de kollade efter och varför). Sedan gjorde min kille ett spermaprov i okt nov någon gång ( minns inte) men han jobbar så mycket så förhålladena var inte så bra så de vart för lite mängd att testa. Nu ska han gjöra ett nytt i feb-08. sen vat jag inte vad som händer.
Var hos gyn för att jag har haft ont i magen på höger sida sen jag sluta med p-piller. ( kontigt ont som jag inte är van med)
Har alltid lidigt av rejäl mensverk och blöder mycket (kräktes av smärta). men när jag började äta p-piller vart det rena drömmen att ha mens skratt. men som sagt nu har jag en smärta som jag inte känner igen . Gyn läkaren hittade iget fel ( leta efter cysta)sa att jag skulle ta en ipren när de gjör ont!! vA?
sen såg han i mina papper att vi föröker skaffa barn och är i början av en utreding och de var då han sa att _ Ja utredingen ligger nog på is ett tag . Blyg som jag är och har jätteskäck för läkare så öppnade jag knappt munnen och frågade allså inte vad han menade. vadå ligger på is ett tag .
Hur lång tid tar allt de här..
Har testat ägglossingstest men jag har bara fått + av 5 försök.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-07 22:48:33:
rättelse har bara 1 gång fått markering för ägglossing av 5 försök så nu har jag tappat lusten att hålla på med sånna.
jag har regelbunden mens men sedan jag sluta med p-piller så har jag haft väldigt kort mens 1-2 dagar ( förut hade jag 3-4 dagar )
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-26 12:36
Har testat äl test 5 ggr så medade jag fem parioder ( månader) Var av på en månada fick jag en markering
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-26 12:36
Har testat äl test 5 ggr så medade jag fem parioder ( månader) Var av på en månada fick jag en markering