Jag är 17 år och blev oplanerat gravid, åt ppiller förut men slutade för jag mådde inte bra av att ta dom. Jag och en tidigare kille hade oskyddat sex hela tiden ett bra tag innan jag skaffa ppiller och jag blev aldrig gravid och gäller samma sak med andra, så jag var nästan säker på att jag inte kunde bli med barn, och pappan till detta barn vägrade använda kondom, och han ville absolut inte ha barnet, men jag bestämde mig för att behålla det innan jag ens pratade med honom om det. Vi är inte tillsammans, var inte det då jag fick reda på att jag var med barn heller. Men han har sagt att han ställer upp osv..
Jag grät och grät och grät först när jag fick reda på det, men jag och mamma har sådan bra kontakt så vi pratade jättemycket och jättelänge den kvällen så sedan var jag mest bara hm, typ ingenting haha, jag fatta typ inte att jag var med barn försen jag fick tid för VUL och fick se min lill* bebis. Och nu när det verkligen börjar synas så känner man sig verkligen gravid och det känns underbart, väntar nu bara på att bebben ska börja sparka och leva om en massa :D Var UL för två veckor sedan, helt underbart att den den lill* och sedan fick jag höra hjärtljuden idag :) Såå underbart är det verkligen :)
Lycka till! Kram