Vad gjorde DU??
vad gjorde DU/Ni för förändring den månaden då Du/Ni blev med barn efter att ha försökt en "lång" period??
Jag vill nemligen ha lite tips, vill nog andra också.
vad gjorde DU/Ni för förändring den månaden då Du/Ni blev med barn efter att ha försökt en "lång" period??
Jag vill nemligen ha lite tips, vill nog andra också.
Följ kostråden, ta det lungt, ligg på soffan och titta på Opra... Och framförallt NJUT av att du äntligen är gravid och bär på en liten hemlighet som inte alla andra känner till...
Vi har försökt bli gravida i 1år och 2 månaders tid utan att lyckas. Är oförklarligt barnlös eftersom det inte är nåt fel på någon av oss. Har regelbunden mens samt ägglossning. Fick Pergotime för att förbättra utgångsläget. Min läkare sa att Pergotime ökar chansen att bli gravid. Jag började med dubbeldos och blev gravid på en gång.
vi har försök i 3 år efter ett utomkveds. och en äggledare bortopererad. vi skulle nu äntligen ha börjat med ivf i mars. jag har haft år av inre stress över att jag aldrig blir gravid, har varit väldigt ledsen varje gång jag sett att tant röd kom. denna gången när jag helt plötsligt blev gravid. så hade jag helt glömt bort allt. jag hade redan förlikat mig med tanken att vi kanske inte skulle kunna få barn. många säger att det inte är så, men jag tror att för mig så gjorde inte stressen, all press nå gott. när jag äntligen slappna av och bara lät det vara, så bara hände det.
kan tillägga att jag pröva ältest, har testat det förut, men då har det inte funkat. men det var typ 1 år sedan. sen tänkte jag att jag testar en gång till. å nu funka det.
Ge inte upp, när du minst anar det så kan det ske. Lycka till framöver. kram.