Ja då är man lite nervös nu då...
Jag är i vecka 34 med vårat 4:e barn på väldigt kort tid. Har BF 10 mars.
Dem andra barnen är födda:
16 mars 05, på BF
4 april 06, 11 dagar före BF
18 februari 07, 18 dagar före BF
Den 1 januari började min slempropp släppa, och det har kommit varje dag hela tiden och då idag började det även komma blod i. Jag ringde förlossningen och meddelade detta och än så länge är det ingen fara sa dem, va skönt! Sen hade jag tid hos BM på vanlig kontroll en timme senare och eftersom förlossningen tyckte att BM skulle kolla läget eftersom jag ändå skulle dit så gjorde hon en gynkoll.
Vi gjorde en likadan koll för 11 dagar sedan och då var det stängt å allt såg bra ut. Precis som då så ligger vår tjej fortfarande högt och rörligt men till skillnad från då så är livmodertappen nu helt utplånad och jag är öppen iaf 1cm. Hon sa att det inte borde komma mer slemmis nu eftersom hon kände att den är borta så att säga...
Hon sa att det just nu inte verkade som om det är på G, men oxå att hon inte kan lova hur det ser ut imorrn då vi fått väldigt tätt mellan våra och förlossningarna, iaf dem senaste 2, har gått så himla snabbt! Så nu får jag gå på värkarna, alltså om det skulle sätta igång och då vara snabb på att ringa in...
Sambon reser bort inatt och kommer hem om ett dygn så nu hoppas jag vår tjej stannar tills dess iaf. Som sagt det är inte alls säkert att det sätter igång nu men det kan man ju aldrig veta så jag e ju lite nervös... sen vill jag ju självklart att hon är så färdig som möjligt när hon kommer!!!
Ville bara skriva av mig lite! Om någon har erfarenhet av bebis född i vecka 34-35 så skriv gärna en rad om hur det gick å hur dem mådde vid födseln...
//Andréa