• Agathon

Symtomen borta i v.11 - någon som kan lugna mig???

Jag är gravid i v. 10+5 efter min femte IVF behandling. Gjorde ett VUL i v. 8 då allt såg bra ut. Därefter har jag varit jättetrött men inte så många andra symtom. I helgen försvann tröttheten och nu känner jag mig helt plötsligt inte alls gravid längre.

Är något fel eller är detta normalt? Finns det någon som upplevt samma sak?

• Svar på tråden Symtomen borta i v.11 - någon som kan lugna mig???
  • Majras

Många gravid upplever att symptomen försvinner runt den veckan du är i nu, för att sen komma tillbaka med buller och bång.

• rosentagg

Halloj!
    Jag hade inte helle så många symptom.. å började bli orolig för att jag inte var gravid. Det där går upp å ner. En del känner inte så mkt. Jag är iaf i V 34 nu å nu kan man inte missa att jag är gravid (STOR mage).
    Du behöver inte alls vara orolig för att det inte känns nåt. Om du e orolig kan du alltid prata med din BM - det är hon till för! Det låter dock fullt normalt!
    Lycka till nu! =)

• Thalis

Ingen fara!!
     Jag har inte kännt några symptomer på grav sedan kanske v.12 och tro mig jag har en livlig liten ligist i magen och är i v.32+3

Du närmar dig det som ibland kallas den läskiga perioden,då tröttheten försvinner och även illamåendet,dock inte för alla men för många.
    Min trött helt försvann redan i v.9 och det är nu den börjar komma tillbaka med besked
    Oroa dig inte,din bebis mår säkert kanon!!

Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Magis2

Det är runt v.11 som grav.symtomen verkligen börjar gå upp och ned enl. min erfarenhet, plötsligt känner man sig inte gravid alls! Men vänta bara ngn eller några dagar så kommer det säkert symtom igen...och sådär fortsätter det...man blir tokig.

• Mam Sam

Är i v.10+4 och känner precis som du, är inte lika trött och illamående längre. Man blir ju lite orolig..
    Vet nån när man kan höra hjärtljuden hos BM?

• Cia o krabaten

Just den perioden kallas ju för spökveckor efetrsom smptomen kan vara helt borta!

Inte alls vanligt att nåt går snett när du sett hjärtat slå v8.

Svar på tråden Symtomen borta i v.11 - någon som kan lugna mig???