• dossanova

Någon med dåligt passage i äggledare som lyckades bli gravid med hjälp av IVF

Hej alla gravida!
    Och ett stort grattis till er!

Jag ska göra min fösta IVF behandling i slutet på denna månad, Jag har dåligt passage i mina äggledare. Jag undrar om det är någon som lyckats bli gravid med hjälp av IVF och i sådana fall hur många försök det krävdes. I övrigt är vi fullt friska och mannen har bra simmare, jag är 23 år och han är 29, men det e lite trångt för simmarna på den högra ledaren, den vänstra släpper bara igenom vissa.

Vore skönt att få något slags hopp =)

• Svar på tråden Någon med dåligt passage i äggledare som lyckades bli gravid med hjälp av IVF
  • afrodite78

Har läst hela tråden och den ger mig hopp. Jag har hållt mig borta från Forumen länge nu eftersom jag bara blir deppig av att se att så många har problem.
    Jag har bara en dålig äggledare efter ett utomkveds i höstas, och ska göra min första IVF i april.
    Nu är hoppet tillbaka, tack ni som skrivit och berättat!

• efterlängtat

Hejsan allihop!!!!! Här är en som har kämpat i 5 år och inga barn. Ett utomkvädes är gravid nu äntligen är i vecka 31. Har kämmpat med IVF 4 gången gillt fäste det. SÅ GE INTE UPP TJEJER
    Kramisar

• Pimpinellan

efterlängtat: Jättestort grattis! Du inger mig hopp ska du veta. Med våra odds är vi inställda på ungefär 4-5 försök nämligen. Lycka till med allt!

• Carmen80

Stopp i min ena äggledare och vi lyckades på försök nummer 2=)

• dossanova

Skönt att höra mer hopp grattis carmen

• Carmen80

Tack:)Goda prognoser med äggledarbesvär, man går ju helt förbi dem...
    All lycka till dig:=)

• dossanova

Tack så mycket. Har testdag på Måndag, väldigt blandade känslor LedsenGlad

• dossanova

Testade minus igår på första IVF. Hoppas det går bättre nästa gång.

• Carmen80

Ledsen för er skull.Bättre lycka nästa.Vi klarade det på andra försöket..:)

dossanova skrev 2008-03-24 15:33:50 följande:
    Testade minus igår på första IVF. Hoppas det går bättre nästa gång.
Svar på tråden Någon med dåligt passage i äggledare som lyckades bli gravid med hjälp av IVF