Hej, mamma och pappa! :)
Hittade den här på en sida, så jäkla rolig haha :P
Hej, mamma och pappa! :)
Jag är ledsen att jag måste skriva det här till dig. Jag var tvungen att sticka med min pojkvän, för jag vill inte bråka med dig och mamma.
Jag vet att du och mamma fortfarande tar mig för ett barn, men jag är alltså 17 år och jag vet hur jag skall ta vara på míg själv.
Jag älskar Adam, och han är bara så söt. Men jag vet att ni aldrig skulle gilla honom för han har piercingar och tatueringar och för att han inte har så fina kläder och för att han är lite äldre än mig. Också för att han har fem barn och hans yngsta dotter är i min ålder.
Men det är inte bara något tillfälligt! Adam och jag ska ha tvillingar! Och Adam säger att vi kommer att bli väldigt lyckliga tillsammans.
Adam bor i en campingvagn ute i skogen, och han har tillräckligt med ved för att hålla oss varma nu när det blir kallt till vintern.
Vi delar så många drömmar om framtiden. Han säger att han ska köpa massa sexleksaker till mig. adam älskar barn. Alla henens barn har olika pappor, men hon säger att med mig är det annorlunda. Jag vet att vi kommer att vara tillsammans för alltid. adam säger att jag är mycket mera man än de äldre tjejerna han har varit tillsammans med.
adam har öppnat mina ögon för att hasch faktiskt inte är skadligt. Han är en businesskvinna eftersom han odlar sin egen hampa och säljer det för att försörja sin familj. adam är duktig med pengar; han byter lite av sitt hasch till kokain och ecstasy med grannarna. De andra som bor i skogen är också företagsfolk.
Det jobbigaste är att adam har aids men vi kommer att göra allt tillsammans för att göra det så bra som möjligt för honom. Det finns ju mediciner.
Oroa er inte för mig, jag är väldigt lycklig! En vacker dag är jag säker på att vi kommer och hälsar på er, så ni kan få se era barnbarn och mina styvbarn.
/Caroline :)