• CanelaCaliente

Vilka månader på året är det billigast att åka till Thailand o hur är vädret där då?

Vilka månader på året är det billigast att åka till Thailand o hur är vädret där då?

Jag älskar min bebis
  • Svar på tråden Vilka månader på året är det billigast att åka till Thailand o hur är vädret där då?
  • beam82

Jag har ingen aning, men det är nog lättare för dig att få tips om du ser till att få tråden flyttad till resor istället för styvförälder...

• PID

Det är lågsäsong på sommaren. Åker du till östra sidan tex, koh samui, så är det fint väder, men det regnar nån timme varje eftermiddag.

• Sarah84

Bästa tiden att åka är när de e vinter här. Sommaren är de lågsesong & regnperiod där nere. De gånger vi åkt har vi åkt i slutet av NOV början av DEC.

• PID

Ja, det är högsäsong där när vi har vinter. Men det är lika varmt på sommaren, 30 grader räcker ju gott o väl ;)
    Åk i maj, juni till östra sidan så slipper du värsta regnperioden.

• CanelaCaliente

Va hahahaha !!!! Jag är ju en yrhöna!! Det var därför ja aldrig hittade denna tråden efter jag skrivit den hahahaha

Jag älskar min bebis
Svar på tråden Vilka månader på året är det billigast att åka till Thailand o hur är vädret där då?