• längtan kan va lång

lennart blomqvist, borås

Någon som varit hos Lennart Blomqvist i Borås? Har just fått en remiss där av min gyn pga upprepade missfall.

• Svar på tråden lennart blomqvist, borås
  • mirakelhopp

Ja, jag har varit där.

• Sandraw76

JAg har oxå varit där pga 4 missfall. Han tog lite mer prover än mitt landsting o hittar han inga orsaker till missfallen så behandlar han gärna med Acetylsalicylsyra. HAn har en pågående studie där man kan få vara med. HAn anser oxå att omvårdnadsfaktor är mycket avgörande för oss som haft upprepade missfall. Jag har tips på en tråd där vi är ett gäng tjejer som haft upprepade missfall och trots vad rubriken säger så finns det en del med IVF.
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    Välkommen in där om du har frågor mm.

Lycka till

Kramar Sandra

• längtan kan va lång

Hur har det gått för er?

Själv har jag fått lägga min tid på is eftersom jag testat positivt i helgen. Nu ser jag med fasa mot 19-20 feb då dag 6+0 kommer att vara och det är då jag haft alla mina missfall.

Har fått trombyl utskriven av min gyn och även crinone.

• Sandraw76

Jag fick kontakt med annan läkare som rekommenderades i tråden jag gav dig. I borås hittade inga fel o jag testade positivt i nov så jag är nu i v17. Jag tar dagliga sprutor med Innohep för att förhindra blodproppar. Än så länge ser allt bra ut. Men kan du inte ändå få gå hos honom?

• Två töser

Stort grattis till er!! Hoppas att det går bra.
    Skulle bara säga att jag har varit hos Lennart, fast i ett annat fall. Men han är väldigt bra tycker jag!

• längtan kan va lång

Hej

Jo, det är så att jag bor inte i borås och har en bit att åka. Därför avvaktar vi och ser om det verkar gå bra eller ej. Har ändå fårr trombyl utskriven som jag tagit i ca en vecka. Är på dag 4+5 ca och ska göra Vul dag 5+6 eftersom mina missfall brukar komma dag 6+0. GRATTIS SANDRA!!! lycka till!

Kramar till er alla!

Svar på tråden lennart blomqvist, borås