• Raspberry81

Ruvare som testat +

Kunde Ni känna symptom redan andra dagen Ni ruvade? Tror rentav jag inbillar mig eller att medicinerna ger mig symptomer. Eller pga att jag kollar på FL för mycket...haha. Inbillning kanske.

Men finns det dom som testat +, som faktiskt haft sina symptom hela tiden, sedan insättningen? Jag har haft ilningar i magen, stick, hugg, mensvärk och darriga ben. Eller så vill man så mycket att man inbillar sig.....förvirrad. Eller normala symptom efter insättningen, dvs att de rotat därinne.

Någon?

• Svar på tråden Ruvare som testat +
  • Raspberry81

Kan tillägga att dessa symptom kom iom insättningen och dagen efter. Nu har de försvunnit helt, förutom en svagare form av mensvärk. Därför jag undrar om det var insättningen som gav symptom.

Ingen?

Raspberry81 skrev 2008-01-31 12:51:08 följande:
    Kunde Ni känna symptom redan andra dagen Ni ruvade? Tror rentav jag inbillar mig eller att medicinerna ger mig symptomer. Eller pga att jag kollar på FL för mycket...haha. Inbillning kanske. Men finns det dom som testat +, som faktiskt haft sina symptom hela tiden, sedan insättningen? Jag har haft ilningar i magen, stick, hugg, mensvärk och darriga ben. Eller så vill man så mycket att man inbillar sig.....förvirrad. Eller normala symptom efter insättningen, dvs att de rotat därinne.Någon?
  • LillaAnna72

Plussade den 22/1 efter vårt andra ivf/icsi försök och nej, jag kände inget efter ET. Känner knappt nåt nu förutom ömma bröst och molande i magen då och då.
    Molande värk i magen är vanligt efter äp och et - kan försvinna, men får mig gjorde det inte det och det visade sig vara växtvärk från livmodern.

• Raspberry81

Tack för svar! Så heeeeelt omöjligt är det inte.......skönt att veta. När jag tänker mensvärk redan nu, tänker jag tyvärr att en blödning väntar. Jag hade verkligen ont när jag kom hem den 28:e. Var vaken halva natten. Men livmodern kan börja växa nästan direkt alltså?

GRATTIS TILL +!!! ÖNSKAR VI KUNDE SNACKA FOSTERUTVECKLING ISTÄLLET FÖR BEHANDLINGAR.

LillaAnna72 skrev 2008-01-31 14:23:36 följande:
    Plussade den 22/1 efter vårt andra ivf/icsi försök och nej, jag kände inget efter ET. Känner knappt nåt nu förutom ömma bröst och molande i magen då och då.Molande värk i magen är vanligt efter äp och et - kan försvinna, men får mig gjorde det inte det och det visade sig vara växtvärk från livmodern.
Svar på tråden Ruvare som testat +