• Praid

Kan man ha en liten, liten brun blödning runt testdag och ändå vara gravid?

Som rubriken lyder. Är det vanligt?

• Svar på tråden Kan man ha en liten, liten brun blödning runt testdag och ändå vara gravid?
  • Mula69

Hej, det är jättevanligt att du har en blödning i samband med testdag. Har du testat om du är gravid?

• Praid

Nej, pallar inte ännu. Ska ta mig samman i helgen tror jag. Har gjort FET i ostimulerad cykel och har egentligen testdag på tisdag. Men BIM är ju idag.

• Jessica1

Ta och testa, det är inte helt kört. Även om du kanske inte ska hoppas för mycket. Dumt att oroa sig om du är på testdag. Har själv testat på dag 14 efter ÄP och fått ett svagt svar då.

• Bimbo Månskugga

Jag har haft det båda mina graviditeter, både innan jag testat och några veckor in i graviditeten

• Bispan

Ja, jag fick det när mensen skulle ha kommit efter IVF. "Det bruna" höll i sig så länge som mensen skulle varat. Sedan försvann det.

Det blev en lyckad graviditet.

• Mrs  You

TS håller tummarna för dej!!!

IVF till våren,äntligen.....
  • Roxter

Lycka till! Hoppas att det är ett bra besked du får! Själv har jag testdag nästa vecka och får lite rosa ibland och har nu målat fan på väggen på grund av det, men det kanske jag inte ska göra? Jag håller tummarna för oss båda!

*gravid tills motsatsen bevisad* ruvardag 10
  • nea74

Jag hade bruna blödningar till och från under tre veckor efter att jag testat plus och enligt gyn var det vanligt. Tyvärr slutade det hela med mf för min del! Jag har hört om flera som haft blödningar tidigt i graviditeten men ändå har det gått bra. En del blöder t.o.m jättemycket utan att det för den delen är ett missfall. LYCKA TILL!

Svar på tråden Kan man ha en liten, liten brun blödning runt testdag och ändå vara gravid?