• Carrie

Ngn som lyckats bli gravid efter användning av frysta, tinade spermier?

Ställde frågan i ett annat forum men insåg att den passar bättre här, bland alla som lyckats! Skulle bli så glad om ngn kunde ge lite hopp åt en trött själ....

• Svar på tråden Ngn som lyckats bli gravid efter användning av frysta, tinade spermier?
  • RxQueen

Ja, jagvet en. Min storasyster, barnet är beräknat till att komma i början av mars. Och hon är tjock som bara den, så något är det som växer där inuti iaf:)

• Carrie

Tack RxQueen. Känns dock inte så hoppfullt att det bara finns en som lyckats.....

• Kelsy

Det finns fler! Jag frågade för ett par månader sedan och fick flera svar. Ska snart göra ett andra syskonförsök... längtar och hoppas. MÅSTE tänka positivt!

• Elegant

Vi gjorde iofs ISCI men det funkade med frusna och tinade spermier. Är i v 41+0 idag...

• Carrie
    Elegant skrev 2008-02-08 14:49:19 följande:
    Vi gjorde iofs ISCI men det funkade med frusna och tinade spermier. Är i v 41+0 idag...
    Vi har oxå gjort icsi med frysta/tinade spermier. Grattis, snart kommer väl resultatet!
  • LiseM

Jag är gravid i 17:e veckan - TVILLINGAR - efter återförande av tre st frysta embryon, gjorda med ICSI. Jag blev också gravid i somras med ett fryst embryo, men fick missfall. Så det GÅR faktiskt! Det ÄR lättare att bli gravid om de återför fler än ett embryo, men samtidigt är det en risk att vara gravid med tvillingar (eller fler). Vi valde inte att sätta tillbaka tre, det var praxis på det sjukhus vi är och embryona var nedfrysta i provrör om 4 eller 5 i varje, så hade vi bara återfört ett så hade de kastat de andra. Och det ville vi inte.
    Stort lycka till, jag tror det kommer gå jättebra för er!

• ame3

svarade i ditt andra forum men JO då 2 ggr efter icsi...mer utförligt i det andra forumet!

• Carrie

Jag har +at igen! Förra gången var förra våren men då slutade det med ofostrig graviditet vilket inte ska hända nu! Nu ska det bli bebis.

• Kelsy

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Håller tummarna att allt går vägen den här gången!

Svar på tråden Ngn som lyckats bli gravid efter användning av frysta, tinade spermier?