camizz skrev 2008-02-12 16:32:41 följande:
ja har sådan ångest fy fan just nu ja vill verkligen INTE!!! min kille förstår äntligen hur ja känner . som vårat liv ser ut nu så har vi inte plats till en tonåring just nu, önska dom kunde lyssnat på oss å låtit han flyttat hit till sommaren. för nu har vi dåligt ekonomiskt pga vissa saker. måste hitta nytt boende innan 1 april. ja har en ett åring å ska snart ha en till... belse.. i de du skriver så ser ja likhet till min man, när pojken varit här å hälsat på så har vi bråkat enormt mycket. nu är de bara 1 och ½ vecka kvar bläää!!
ja jag e inte avundsjuk på dig, det e konstigt att de inte fattar att de inte kan stressa på en flytt, det gäller väl att grabben får det bra med, kanske hade varit bättre om ni hittat nytt boende först och att du hunnit föda och förlika dig med tanken att få en tonåring i huset..Men de tänker tyvärr inte så, de pushar och puschar så att de kan avsluta fallen och gå vidare känns det som ibland.
Det väcker så mycket känslor när helgen gått och allt tid har sprungit iväg, så mycket oro det väcker att få ett bonusbarn. Som kvinna tar man ju också lätt på sig rollen att fixa och trixa och det skapar ju också en oro, sska man klara det?! Kommer förhållandet att hålla och hur ska vi ha råd, få plats osv. Detta liv, en enda stor stig kantad av bekymmer...
Men som jag brukar tänka..det löser sig! Och det gör det ju oftast tillslut.