• Victor

IVF:are. Någon som fått minus på testdag och plussat några dagar senare??

Hej hej!
    Hade testdag idag 11 dagar efter återinförande av en blastocyt och testade minus (är jag nästan helt övertygad om). När jag tokgranskade mitt minus var det som en spökskugga åt plushållet men jag tror att det är till 99% minus. Har dock ännu inte fått någon blödning vilket jag fått i den här vevan vid mina tidigare försök.
    Någon som plussat efter testdag...?

• Svar på tråden IVF:are. Någon som fått minus på testdag och plussat några dagar senare??
  • nirakanna2

Jag plussade två dagar efter testdagen (testade om när inte mensen kom när jag slutade med vaggisarna), men fick då missfall några timmar senare, så det var till ingen nytta.

• LolloBollo

Jag testade - på testdagen och efter 5 dagar till så kom det ett + dock fick jag mf 2 v efter. Lycka till med + et !!!!!

• Lovebug

Tyvärr tror jag inte att det tillhör vanligheterna och är ingenting att hoppas på. Jag vet hur det är, man vill gärna klamra sig fast vid varje chans att det lyckats. Oftast tar IVF-klinikerna i några dagar extra för att det ska vara ett säkert resultat.

Om du inte fått en blödning inom några dagar så gör ett nytt test, det kan ju ändå hända att det har fastnat. Man ska aldrig säga aldrig. Lycka till :)

Svar på tråden IVF:are. Någon som fått minus på testdag och plussat några dagar senare??