• Nils08

Vill ha barn.......

Är det någon som vet hur man kan börja när man har
    PCO och äter P-pillret Yasmin ??
    Jag väntar på att Gyn ska ringa......:)

• Svar på tråden Vill ha barn.......
  • Aggi

Menar du när du ska börja med p-pillerkartan? Jag har också PCOS och äter Diane. Jag har fått börja precis när som helst eftersom jag inte har egen mens så funkar det inte att göra som det står i bipacksedeln: ta första tabletten på mensens första dag. Utan det var bara att sätta igång för min del. Antar att det är samma för dig.

• Aggi

Menar du när du ska börja med p-pillerkartan? Jag har också PCOS och äter Diane. Jag har fått börja precis när som helst eftersom jag inte har egen mens så funkar det inte att göra som det står i bipacksedeln: ta första tabletten på mensens första dag. Utan det var bara att sätta igång för min del. Antar att det är samma för dig.

• Nils08
    Aggi skrev 2008-02-19 17:54:07 följande:
    Ojdå...jag skrev visst lite fel...jag åt Yasmin...men nu vill jag bli gravid och de var då jag undrade hur jag skulle börja för att bli gravid...men jag slutade med Yasmin o vi myser varannan dag :)...+ att min sambo ska lämna Spermaprov nu snart. Men vi myser ändå o chansar på att jag har egen ägglossning :)
Svar på tråden Vill ha barn.......