• olaponken

Pappagrupp i real life i Stockholm?

Är någon intresserad av att bilda en pappagrupp i real life i Stockholm? Tanken är att men träffas utan barn (och mammor), någorlunda regelbundet, kanske en vardagskväll i månaden, och utbyter lite tankar, erfarenhet och vishet om faderskapet i synnerhet och livet i allmänhet på något avspänt och trevligt ställe. Vi är några pappor som planerar att träffas, så det vore kul om fler ville haka på.

Ola

• Svar på tråden Pappagrupp i real life i Stockholm?
  • Johnny80

Ja det skulle va trevligt att få träffa lite nya ansikten. Jag hakar gärna på, kan säkert få m,ed mig en eller två polare med.

• emajk

Tjena. Jag hänger gärna på Har kommit en bit på väg med pappaskapet och vore kul ta del av era erfarenheter. /Michael.

• Tomeiro

Visst skulle det vara trevligt att träffa andra nyblivna (och gamla) pappor. Jag är med! Kom hem från BB för några dagar sedan med lill-tjejen och försöker få grepp om verkligheten. /T

• olaponken
    Svar på #4
    Hej igen.

kul att ni vill hänga på! Hoppas detta inlägg går fram till er trots att jag inte svarar var och en direkt. Tänkte spara tid...

Planen är att ha en första träff veckan efter sportlovet, dvs v. 10, antingen tisdag eller onsdag kväll (4 eller 5 mars) kl.19 på café noco på odengatan 47 (nära korsningen sveavägen). Det finns en tråd på pappaforum.se, under övrigt och med samma namn som denna tråden. Det bästa vore om ni gick in där och registrerar så kan ni sätta upp er på en intresselista som just påbörjats. Blir vi minst 4-5 st så kör vi nån av dagarna.

Hoppas vi ses!

Ola
  • olaponken

Återupplivningsförsök

för en pappagrupp i stockholm! Lite erfarenhetsutbyte och pappakredd i verkiga livet. Har känt mig lite isolerad ett tag (se senaste bilden på mig uppe till vänster) Samma förutsättningar som inlägget ovan förutom att det får bli efter påsklovet så klart.

Vi ses!

Svar på tråden Pappagrupp i real life i Stockholm?