• flowerbranch

    Bf2 Pappor?

    Finns det inga pappor här som lirar bf2? Vore kul å lira lite public med fler som är tvungna att spela på udda tider ;)

  • Svar på tråden Bf2 Pappor?
  • flowerbranch

    felpost.. Nån snäll moderator kanske kan flytta till spel istället?

  • cruZZe

    Har varit med och vunnit nordiska cupen BF2/DC två år i rad. Dock tar barnen för mkt tid så numera blir det bara lite spelande på 360´n någon gång ibland.

  • Lillalillenspappa

    Jag är en CS-farsa ;-D
    Men har starkt funderat på att skaffa BF, men det är som sagt tiden som gör det svårt...

  • flowerbranch

    Klart barnen tar tid, men dom somnar ju nån gång ;)Det är ju lite tråkigt att sitta å nöta själv på public, klan är ju inte att tänka med tanke på familjelyckan.. Men att lira nån gång ibland med folk i samma sits vore riktigt skoj! Till CS farsan: skaffa bf2, du kommer inte ångra dig!

  • cruZZe

    flower: Njae jag är tyvär en spelare som alltid gillat att vinna. Har som sagt vunnit nordiska samt europa cupen i BF/DC och BF2. Innan det var jag med och kammade hem några titlar i Quake 2 och Quake 2. Efter det tappade jag lite suget för spelen.

    Både jag och frugan jobbar udda tider så den lilla tid man har till att spela räcker inte för att bli duktig eller hålla en nivå. Samt att man är för trött.

    Det börjar dock bli bättre nu när barnen blir lite äldre så vem vet om inte suget kommer snart igen

Svar på tråden Bf2 Pappor?