• Dalwhinnie

Någon här som blivit gravid genom FET och med en blasocyst??

Hej!

Ruvar just nu på en blastocyst (det var ett jättefint embryo sa de) vi fick tillbaka för en vecka sen, och jag blir bara nojigare och nojigare, då det var vårt enda i frysen! Vill inte börja om från början igen...
    Vi har gjort i ostimulerad cykel och jag vågar knappt känna efter hur jag mår !
    Är det nån här inne som blivit gravid, och fått blastocyst tillbaka? Som varit fryst...
    Hur mådde ni?
    Vore bara kul med lite positiva berättelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-17 12:39

Jag testade den 14:e februari och ett plus visade sig direkt!! Det gick!! Jag är graviiid!!
    Men är också bara i v.5 så allt kan ju hända än, men jag försöker glädjas åt att jag faktiskt plussade! Händer nåt tråkigt så får vi ta det då... Nu vill jag vara lycklig!

• Svar på tråden Någon här som blivit gravid genom FET och med en blasocyst??
  • Victor

Puff... är också intresserad!
    Ska förhoppningsvis göra ett FET av en blastocyt i ostimulerad cykel snart. Har en i frysen och hoppas att den överlever upptiningen. Tänkte lite ovetenskapligt komplettera med akupunktur den här gången, mest för att prova något nytt!
    Lycka till! Sak bli spännande att höra hur det går för dig!
    Hälsningar Victor

• Dalwhinnie

Ja, jag blir snart knasig av allt spingande på toa för att kolla så jag inte börjat blöda etc. SKönt att snart väntan är över...
    Jag bör få mens typ idag eller så, så vi får se hur det blir ikväll...

Hoppas det går bra för er också! Blastocyster har en överlevnadschans på hela 88 %, alltså vid upptining. Så det går nog bra för er!!

• Boni

Jag fick tillbaka en blastocyst den 30:e november. Det var också ostim. cykel. Är nu i v. 14!!! Inga färskförsök har funkat för mig, men båda frysförsöken resulterade i graviditet!? (Den första blev dock missfall.) Läkarna säger ju att det skall vara bättre med färskförsök, men jag tror det är olika. Jag mår så dåligt under hormonbehandlingarna, så för mig är frysta bäst!!! Lycka till!

• Martimo

Hej,

jag fick tillbaka två blastocyster Fet den 29/1. Jag kände inga graviditetstecken så då tänkte jag att jag lika gärna kunde tjuvtesta på ruvardag 11 eftersom jag då var inställd på ett negativt resultat. Men det visade sakta men säkert ett + och då både skrattade o grät jag för jag förstod inte riktigt hur det kunde bli ett + eftersom jag inte känt något alls. Är bara i v5 så vi jublar inte än då vi har två mf i bagaget. kan lägga till att jag grundade med en 7dagars akupunkturbehandling precis innan återförandet hos Dr Nie i Stockholm som sa att hon skulle "värma upp" livmodern för att ägget skulle fästa lättare. Och hon lyckades!!(Jag har 4 misslyckade ivf o ngr fet bakom mig.)

Har du testat ännu Dalwhinnie?

• challis77

Jag fick + med blastocyster och ET, Judo99 fick + med blastocyster och FET!

Lycka till!

Äntligen gravid!
Svar på tråden Någon här som blivit gravid genom FET och med en blasocyst??