• Twisted Angel

Någon som precis fått sin mens och hoppas på nästa månad?

Ni som nyligen fått mens... Vill ni hänga på här och satsa på nästa månad ist!?

Själv fick jag mensen idag... Så det är väl bara att kämpa vidare!

Ni som vill får skriva...

När är det min tur!?
  • Svar på tråden Någon som precis fått sin mens och hoppas på nästa månad?
  • deauville

Twisted Angel skrev 2008-02-13 12:28:34 följande:

Ni som nyligen fått mens... Vill ni hänga på här och satsa på nästa månad ist!?Själv fick jag mensen idag... Så det är väl bara att kämpa vidare!Ni som vill får skriva...
    Det sista som dör är väl hoppet även om just idag är en pissig j-a dag och sitter i pyjamas under en filt i vältrar mig i välbehövlig självömkan. Imorgon är en ny dag.
  • Twisted Angel
    deauville skrev 2008-03-26 21:18:38 följande:
    Det sista som dör är väl hoppet även om just idag är en pissig j-a dag och sitter i pyjamas under en filt i vältrar mig i välbehövlig självömkan. Imorgon är en ny dag.
    Jo, konstigt nog fortsätter man hoppas, trots att det är jättejobbigt vissa perioder...
    När är det min tur!?
  • Thessia

fortfarande ingen mens och inget +

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Elias 070628 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Twisted Angel
    Thessia skrev 2008-03-31 17:21:13 följande:
    fortfarande ingen mens och inget +
    Okej... skumt!
    När är det min tur!?
  • Thessia

hur går det för er?

• Twisted Angel
    Thessia skrev 2008-04-15 00:49:38 följande:
    hur går det för er?
    Inget nytt här... är bara på dag 24 än. och mensen/bim är nog inte förrän tidigast om 1-1½ vecka typ.
    När är det min tur!?
  • Thessia

nu har min mens kommit igen i allafall så nu är det bara att börja testa igen, hur går det för er? något plus än?

• Twisted Angel
    Thessia skrev 2008-04-23 22:58:36 följande:
    nu har min mens kommit igen i allafall så nu är det bara att börja testa igen, hur går det för er? något plus än?
    Tråkigt att den kom... Håller en tumme för dig att det tar sig nästa ggn... Själv väntar jag fortf på mens, vilken jag tror kommer snart...
    När är det min tur!?
  • Twisted Angel
    Thessia skrev 2008-04-23 22:58:36 följande:
    Som jag trodde... min mens har kommit... Så det är väl bara att fortsätta kämpa för oss!
    När är det min tur!?
  • Twisted Angel
    Hur går det för alla?
    När är det min tur!?
  • Thessia

enligt min uträkning så har jag ägglossning nu så vi håller på för fullt nu =) verkar som det bara är du och jag i denna tråden...

• Twisted Angel
    Thessia skrev 2008-05-08 20:11:01 följande:
    enligt min uträkning så har jag ägglossning nu så vi håller på för fullt nu =) verkar som det bara är du och jag i denna tråden...
    Jo... såg att den snart varit aktiv i 3 månader, så då stängs den ju ner... Kanske alla andra är med i andra trådar ist, hehe.

Okej, jo jag har också äl nu framöver, får jag hoppas.
    När är det min tur!?
Svar på tråden Någon som precis fått sin mens och hoppas på nästa månad?