• Teresia78

En fråga till alla föräldrar bosatta i USA

Jag har spanat in en sån cool badbalja från Fisher Price som jag jättegärna skulle vilja ha till vår bebis

http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2011&e=detail&pid=35265

Men min fråga är om ni känner till något företag som skickar såna leveranser till Sverige, för det verkar vara många som bara levererar varor till USA och Kanada.

Har inte hittat någon återförsäljare i Sverige som säljer dem, kanske finns det men hittar ingen på nätet iaf.....

Kom gärna med råd och tips!  

BF 3 april 2008
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-13 17:24
    Åh hittade precis en sån i Sverige också, men tipsa mig gärna ändå om företag som levererar hit!
  • Svar på tråden En fråga till alla föräldrar bosatta i USA
  • yuzz

Det finns lösa sitsar som man kan köpa till bad baljor i alla välsorterade barnaffärer. Eller va det så att du ville ha just den?

• Teresia78

Ja det var precis en sån jag ville ha  men tack ändå!

BF 3 april 2008
  • AnnaCJ

Teresia87- Nu blev jag lite nyfiken vart hittade du badbaljan här i Sverige? Jag köpte en sån i USA när jag var gravid med Noah (2 år sedan) och andvänder jag den också till lille Adam (född 080110) men skulle vilja ha en ny eftersom "hangmattan" börjar bli lite "slapp". JAg älskar den badbaljan! Rekommenderar den varmt.
    Anna

• Teresia78
    Anna: Hittade den på Babyproffsens hemsida faktiskt, de har nyss fått in den och det är en beställningsvara så lev.tiden är ca 2veckor.

De har den bara i grönt (den nyare varianten enligt Fisher Price hemsida), och den kostar 599kr. Ska absolut övertala sambon att den är värd de pengarna också Skrattande Skrattande
    BF 3 april 2008
Svar på tråden En fråga till alla föräldrar bosatta i USA