Exist? För unga mammor?
Hej!
har bara en fråga. Visst finns det något som heter Exist i Sokholm för unga mammor? Eller har jag missat något? Vet någon om de har en hemsida? Skulle behöva lite information om det!
Tack!
Hej!
har bara en fråga. Visst finns det något som heter Exist i Sokholm för unga mammor? Eller har jag missat något? Vet någon om de har en hemsida? Skulle behöva lite information om det!
Tack!
jag har hört talas om något som heter så men jag har inte riktigt förstått vad de är! Så vad är Exist?
Tror det är ett ställe där unga mammor kan få lite stöd i sin föräldraroll, men är inte helt säker. Skulle också vilja ha lite mer info, men hittar inte till deras hemsida.
www.xist.nu:8080/index.php&task=view&id=23&Itemid=56
Japp (fast d är till för unga pappor också)
Jag o min kille går på föräldrautbildning där nu vi eller jag r gravid. Förutom föräldrautbildning så har dem bla. öppen förskola, de ordnar med utflykter för vuxna o barn och har en hel del andra roliga aktiviteter för unga föräldrar o deras barn
Mycket är gratis och jag tycker att det verkar jättebra.
Deras hemsida är www.xist.nu
Kanonbra! Jag har gått föräldrarutbildningen dr med min son som är 2år nu och ska bli storebror i juni. Nu mera hänger vi där på öppna förskolan. =)
Åh, tack så mycket för era svar. Låter som ni har positiva upplevelser därifrån. Kul!
Ha det gott!