• MejaKiZnic

Jag får ett barn i 18års present

Tänka sig att jag skulle redan bli mamma jag känner mig inte precis oförbered mer chockad över det som kommer ske.
    På måndag ska jag med min mamma på mitt första barnmorskebesök ÄNTLIGEN ska jag få se hur den mår! Bara för jag är ett snäpp yngre behöver det inte betydda att jag inte kan oro mig för mitt barn. Går inte en dag utan att jag tänker på hur min lilla baby mår. Känns konstigt att man kan ha såna här känslor, plötsligt börjar man oro sig för Liv och Död.

Magen har börjat växa men knappt synbart rätt skönt men samtidigt väldigt tråkigt känner mig knappt gravid, det enda som påminner mig är det underbar illamåendet på kvällen.
    Det finns faktikt en underbar tid på dagen, morgonen, då är magen alldeles svullen och man kan känna en hård kula på magen. Underbart.

Skolan går det bra jag pluggar som en galning för att få bra betyg. Jag ska ta ett års uppehåll och sen gå ut sista året, känns mycket positivt att jag kan ta studenten som alla andra ungdommar i min ålder.

Kommer ihåg när jag berätta för päronen vilken chock för dom men nu har det lagt sig. Till sommar ska jag flytta till killen gud vad skönt.

Det var lite från mig läs mer på min egen sida.
    Jag pratar gärna med andra gravida och som redan har barn
    Melja:kiznic@hotmail.com

Besök gärna min mammameja.bilddagboken.se/
    Lösenord:present (Endast seriösa besökare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-16 15:54
    Angående min mammameja.bilddagboken.se/ sida är den bortagen men besök gärna

mammakiznic.blogg.se

Den är under uppbyggnad men besök gärna

• Svar på tråden Jag får ett barn i 18års present
  • Ninni76

Grattis och lycka till..Var själv 18½ när jag fick mitt första barn....Helt underbart...

• EllieK

Lycka till!! Ta hand om dig själv, din bebis och sköt dina studier! Och tänk på hur kul det blir för ditt barn att ha en ung mamma Ska bli kul att följa er! Hälsningar från en liten äldre mamma

• flareon

Lycka till!!
    Grattis o glöm inte bort dig själv o dina studier !!
    Jag var lite äldre än dig när jag fick mitt första barn o det var riktigt mysigt att inte vara så gammal , många hälsningar från en blivande fem-barnsmamma :)

Svar på tråden Jag får ett barn i 18års present