• Längtar

Någon mer som känner sig ensam?

Hej!Är en mamma på 22 år som fick barn 19 december 2007.Känner mig så ensam,alla min kompisar bor 8 mil ifrån mig och jag känner inga där jag bor nu.Någon i skåne,gärna nära simrishamn som har lust att prata eller kanske ta en promenad någon gång?

• Svar på tråden Någon mer som känner sig ensam?
  • NattSaga

Hej. Har samma problem här. Sitter oftast själv hemma eller är ute och går själv. Trött på att vara ensam. Bor i helsingborg men har familj och vännerna i göteborg!

• trötter22

finns det inget babycafe du kan gå på eller en vanlig öppen förskola? hade inte det funnits så hade jag o elsa varit ensamma.
    det är oftast där man träffar andra människor:)

• Längtar

Jag är väldigt blyg och har svårt att ta kontakt och känner inte alls för att gå på babycafe.Får väl försöka ta mig dit och prova.

• linduspindus

Ja vet hur det är, man kan känna sig otroligt ensam, kolla om nån kyrka har babysång eller öppen förskola, brukar vara jätte trevligt.
    Första gången kan vara super jobbig men ju oftare du går desto lättare blir det. Jag gick till en öppen förskola med min första dotter och det kändes jätte jobbigt, men efter ett tag så var det riktigt trevligt!

Lycka till!!!

Svar på tråden Någon mer som känner sig ensam?