• nuedetdax

ääääntligeeeeeeen efter 20 månaders väntan!!!

Hann spraya synarela i 6 dagar och testade GRAVID imorse
    Vårt första plus på 20 månader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Het galet,overkligt!!!!

• Svar på tråden ääääntligeeeeeeen efter 20 månaders väntan!!!
  • beadis
    nuedetdax skrev 2008-02-21 10:31:51 följande:
    Ja det hade jag även igår och nästan en hel vecka innan En vecka innan hade jag svag molvärk som hoppade från höger till vänster och mitten. Sen en dag innan bim pirrade det mest runt naveln.Nu känns det mest som jag måste göra nr 2 och jag är yr och har en svag svag halsbränna och brösten är tunga o ömma. Mao många symptom
    Ja, och snart kommer det ännu mera symptom....vänta bara när du känner de första sparkarna, det är hur coolt som helst...
  • trädis

ja ned gumman, snart kommer symtomen! hoppas du slipper må alltför illa! jag hade perioder som jag nästan gick under av illamående! jag till å med gick ner i vikt!

väntar på de riktiga sparkarna som killen kan känna oxå! än så länge är det bara buffar som känns, men de blir tydligare å tydligare!!!

Jag ska bli mamma i Juli - vad härligt det låter!!
  • nuedetdax

GUmsegumsan, Åh buffar det redan vad härligt att få känna första sparkarna

• asta3

Gud va jag blir glad för din skull... Skönt för dig att slippa IVF..

Många kramar

• trädis

ja det buffar lite! i v 15-16 kändes det som lite fladder liksom sen i v 17-18 började jag känna lite småbuffar! längtar tills de känns utanpå magen oxå!

• kramis80
    trädis skrev 2008-02-22 09:32:51 följande:
    ja det buffar lite! i v 15-16 kändes det som lite fladder liksom sen i v 17-18 började jag känna lite småbuffar! längtar tills de känns utanpå magen oxå!

åhhh va häftigt med buffar gums

NED: hur mår min sötnos!!!!!!!!! Hihi det är så härligt!!!!!!

(¯`°?.¸ ♥ när blir det vår tur??? ♥ ¸.?°´¯)
  • trädis

hej kramis! så du har hittat hit! ja här ska du oxå skriva om dina symtom nu efter helgen!

• nuedetdax

Heheh just d kramis nu är det nära för er!!!

• Moviefreak
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
    Jättekul för dig! Har försökt lika länge som du, så jag förstår din lycka och glädje!
    Ska också göra IVF och börja spraya snart, så smitta gärna av dig lite till oss nu!
  • nuedetdax

Moviefreak, Tack jag smittar ner tråden och önskar dig lycka till hoppas du slipper börja spraya

• Moln

Fantastiskt!! Tusen grattis!! Kram

• Bel

GRATTIS! Jag har sett dig i andra trådar innan, och jag vet hur mycket du har kämpat! Glädjer mig extra mycket!

Ta hand om dig nu!

Kram

• Lilith79

Grttis!!! Vad underbart för er : )

• Helloween

Ett stort grattis till er som blivit gravida och ett lycka till och en kram till er andra som kämpar och jag hoppas att ni också snart ska få uppleva denna enorma lycka genom ett barn.

Svar på tråden ääääntligeeeeeeen efter 20 månaders väntan!!!