• solli

Ni som gjort provrör och blivit gravida vilken vecka fick ni se hinsäck på ul? *orolig*

Hej!!

Är så himla nervös.
    Har gjort provrör, och är i v6 men man ser inget på vul..
    Läkaren sa att jag skulle ha lite hopp kvar för det kan ha en slowstart, finns det någon annan som haft slow start.
    Vilken vecka såg ni att det började bilda ett foster eller en hinsäck?
    Snälla svara e så orolig :(

• Svar på tråden Ni som gjort provrör och blivit gravida vilken vecka fick ni se hinsäck på ul? *orolig*
  • Anne69

Jag har också gjort VUL först i v 8-9 o då ser man bättre. Då är embryot under en cm i storlek o då brukar man också se hjärtat slå. Om allt är väl är det också snyggt o prydligt paketerat i sin säck

• Trixabus

VUL i vecka 7+3, såg en liten krabat på 12 mm och ett litet pickande hjärta.

• solli

suck denna oro tar fan ( ursäkta ordet) döden på en..
    Jag kanska inte har livskraftigt foster..känns inge bra det här..Suck

• sira

var på vul i v.7 -v.8 och då såg man ett hjärta ticka..11,6 mm.
    Lycka till hoppas att man ser nästa gång. Läkare brukar inte vilja göra vul innan v.8 eftersom det finns risk att man inte ser något..

• lovawille

Hej!
    Jag var på vul i vecka 5+2 och då såg vi en liten liten hinnsäck i livmodern. Men alla graviditeter har ju olika "snabb" start så läkaren sa att vi lika gärna inte hade kunnat se något. Var sen på vul i vecka 8+1 och då slog hjärtat.
    LYCKA TILL, håller tummarna för dig

~♥änglabarnen Love och Hannes mamma ♥~skrutt BF 080727 ♥~
  • Jaylin

Jag var på VUL i v. 7 och då såg man bara en liten prick som var bebin. Sen gjorde jag ett VUL till i v. 9 och då såg man hinnsäcken och gulkroppen samt bebis med hjärtat!
    Det är nog tidigt för dig än.

• solli

ja jag hoppas..men min läkare sa inte nej det e för tidigt det syns senare utan det har sa var
    - man ser inget kan vara att den inte växer som det ska men lite lite tur kanske det finns men hoppas inte för mycket..

Det var inte mycket hopp där tyckte jag...
    Men lite hopp finns när jag läser vad ni skriver..
    Tack så mycket:)

• solli

på tisdag nästa vecka..
    Jag har tagit beta hcg prover och e nervös attdom ska ringa och säga att värdet på fostret har sjunkit..
    Åhom jag bara kunde få ett svar..
    va jag tjatar va;)
    Jag håller med jag blir helt trött på mig själv haha...

• Jaylin

Usch, jag förstår att det måste vara jättejobbigt... Jag håller tummarna för dig!

• Felicia34

VUL v 5 tror jag det var, el v 6. Man såg en liten sak och ett hjärta som tickade + en hinnsäck. 4- 5 mm.

Svar på tråden Ni som gjort provrör och blivit gravida vilken vecka fick ni se hinsäck på ul? *orolig*