• bellis mam

vi unga föräldrar i sthlm som fick barn 05

Hejsan,jag är då vad man kallar "ung mamma",tror jag;) är 21 år och fick min dotter i juli 05,bor i hagsätra,vi bor själva sen i juni 07 då jag och hennes pappa separerade,skulle vara kul att ha kontakt med andra unga föräldrar med 05:or,kanske träffas,eller bara följas åt i vardagen

Kramar Sara

• Svar på tråden vi unga föräldrar i sthlm som fick barn 05
  • Sabine1989

Bellis mam: Tackar!! Jag är uppvuxen i sköndal och har bott där fram till i somras då vi flyttade hemifrån.
    Nope bebisen i magen har en annan pappa, han som jag lever med nu :D

nannaa: Vart bodde du när du bodde i stockholm? :)

• nanaa
    Svar på #11
    vårby gård och södertälje
  • bellis mam

Sabine 1989:ok,hur träffades ni om jag får fråga,jag är så nyfiken på hur folk träffas med barn, nu när man e singel;) känns som om dom flesta killar inte vill ha en tjej med barn eller som att det är ett problem,det är så de flesta killar jag träffat reagerat, därför blir jag alltid så glad att höra att jag har fel,att jag bara stött på fel killar hehe,kram

nanaa:vad mysigt det låter:) vad pluggar du för nåt? ska själv börja plugga till hösten,på folkhögskolan,kram

• Sabine1989

nanaa: Okej jag bor i vårberg men ska ju som sagt flytta härifrån snart. =)

bellis mam: Hm vi har känt varandra i nästan 5 år så vi kände varandra sen tidigare. Jag torodde jag skulle få leva ensam resten av livet i stort sätt haha nej kanske inte men det är väl ingen som vi ha någon som har barn och är så ung tänkte jag. Men så var det inte =D

Kram på er!

• nanaa
    Svar på #13
    jag pluggar till polis, ska inrikta mig på ungdomsgruppen så därför går jag en pedagogisk utbildning först (den är jag klar med maj 08) sen bär de av till polishögskolan. blev så tagen efter att jag jobbat där så då visste jag med säkerhet att de va de jag ville göra.

jasså, vad ska du läsa?
    Det är bara om man börjar, som det omöjliga kan bli möjligt
  • nanaa
    Svar på #14
    okej, ni skulle flytta till?
  • bellis mam

Jag ska först läsa ett år för att få gymnasiekompetens, sedan ska jag söka in till en utbildning på samma skola som heter social pedagogiskt ungdomsarbete,

kram

• nanaa
    bellis mam skrev 2008-02-24 20:50:43 följande:
    Jag ska först läsa ett år för att få gymnasiekompetens, sedan ska jag söka in till en utbildning på samma skola som heter social pedagogiskt ungdomsarbete, kram
    vad blir du då tillslut? tyckte de lät intressant
  • bellis mam

Man kan jobba med olika saker...behandlingshem för ungdomar..kris..med utsatta människor i samhället helt enkelt, men jag skulle vilja jobba på en kvinnojour eller kris eller jag vet inte,jag vill jobba med allt hehe

• sSARAa

Var 21år när jag fick min son i aug -05
    Fyller snart 24år och har tre barn nu (födda -00 och -08)
    //Sara

• maammas

Hej får man var med?

Jag heter Michaela. Jag har en son född september 05. Jag var 18 år när han föddes. Jag är ensamstående (men har precis träffat en kille, hi hi... ) Vi bor i Nacka i Älta.

Svar på tråden vi unga föräldrar i sthlm som fick barn 05