jag langtar efter Sverge trots jag ar inte svensk
jag gifte mej med min man och flyttade till Sverge sju ar sen.jag studerade sfi sen jag gick i comvux till jag hade min son(nu 4ar)sen jag fick min dotter(nu 2ar och atta manader).min man arbetade i en foretag for tio ar.sen ville han att vi flytta till England(det finns fler jobb alternativ dar) men ville jag inte den.men jag kommer med honom har(England)darfor jag ville att mina barn ska leva med sina foraldrar.jag trivs inte har trots jag har kusiner och kompisar.min man arbetar 6dagar.jag ville studera men min dotter var ett ar .hon kan inte ga pa dagis tills hon fyller tre ar.det ar jatte dyrt om hom ska ga i privat day care .en sak till jag vill trygghet for mina barn lika som Sverge.jag tror livet ska vara bettre for mig och min famile i Sverge.jag kan studera.mina barn kan leva i bra miljo och jag kan kanna trygghet igen.jag vill inte att mina barn ska ga till dagmama darfor det kanns inte bra for mig.jag fick en babis nu min son gar pa dagis ,min dotter och bebisen ar med mig.jag vill tillbaka till Sverige jag vill att min baby ska ga pa dagis nar han ar ett ar.jag vill att borga studera.jag vill utbilda mig till underskoterska.(allting ar sa bra for mig dar i Sverige)men inte lika for min man.jag vill battre livet till mina barn.jag vill att de ska leva med sina foraldrar jag ar sa forvirrad.vad ska gora .can ni hjalpa mig!!!