• entjej

Gravid vid ditt andra eller senare IVF-försök?

Vill gärna höra uppmuntrande berättelser. Jag har läst trådar om "vid vilket IVF-försök blev du gravid?". En stor andel skriver efter 1:a IVF-försöket. Eftersom jag själv inte blev gravid vid mitt första IVF-försök skulle jag gärna höra uppmuntrande berättelser från er som blev gravida vid ert 2:a eller senare IVF.

• Svar på tråden Gravid vid ditt andra eller senare IVF-försök?
  • sötis82

Jag är gravid i v.18 efter mitt 4:e IVF/ICSI försök. Ge inte upp!!!

(¯`°?.¸ ♥ GRAVID ♥ ¸.?°´¯)
  • entjej

Tack för uppmuntran! Nej jag ger inte upp för det finns inget alternativ för mig. Då känns livet meningslöst för mig. Men min ålder motarbetar mig. Jag är 39 år.

• Carrie

Svarat i din andra tråd oxå! Skriver samma här, 8 et/fet totalt, +at på icsi nr 2 (ofostrig) & icsi nr 3 & hoppas på bättre lycka denna gång!

• Carmen80

Jag har nyss plussat efter vårt andra försök...Lycka till!!

• entjej
    Carmen80 skrev 2008-02-27 20:33:58 följande:
    Jag har nyss plussat efter vårt andra försök...Lycka till!!
    Grattis så jättemycket. Jag anade att dina chanser var stora.
  • Carmen80

Gjorde du?Tack snälla för grattiset, du ska se att nummer två blir för er.Nummer ett är ju bara en testrunda:)

entjej skrev 2008-02-28 09:34:16 följande:
    Grattis så jättemycket. Jag anade att dina chanser var stora.
  • entjej
    Carmen80 skrev 2008-02-28 09:45:38 följande:
    Gjorde du?Tack snälla för grattiset, du ska se att nummer två blir för er.Nummer ett är ju bara en testrunda:)
    Ja, du är ung och du fick ägg av så bra kvalité att de kunde frysas. Ja, jag hoppas verkligen att vi lyckas och får ett litet barn någongång. Jag skulle bli så tacksam.
  • Carmen80

Ja, det ska ni få, ni ska bara hålla modet uppe och inte tappa tron.Det är skitsvårt men ni kommer att klara det!

Livet känns orättvist ibland.Det finns så många som blir gravida bara mannnen ryster med kallingarna, sen är det helt annat för vissa.Men tänk så efterlängtade våra barn kommer att vara:)

entjej skrev 2008-02-28 09:49:33 följande:
    Ja, du är ung och du fick ägg av så bra kvalité att de kunde frysas. Ja, jag hoppas verkligen att vi lyckas och får ett litet barn någongång. Jag skulle bli så tacksam.
  • Carmen80

Jag kan rekomendera akupunktur, det hjälpte mig att slappna av lite.

• Martimo

Hej, jag plussade på fjärde ivf/fet, en blastocyst och jag är 39 år precis som du. Jag kan tíllägga att jag grundade m akupunktur hos dr Nie i stockholm vilket jag inte gjort de tidigare ggr. Hon har hjälpt många barnlösa.

• entjej
    Martimo skrev 2008-02-28 22:02:34 följande:
    Hej, jag plussade på fjärde ivf/fet, en blastocyst och jag är 39 år precis som du. Jag kan tíllägga att jag grundade m akupunktur hos dr Nie i stockholm vilket jag inte gjort de tidigare ggr. Hon har hjälpt många barnlösa.
    Tack! Jag behöver uppmuntran! Jag gjorde akupunktur på försöket. Ska göra det igen!
  • QQQ

Har precis testat + efter 4 återföringar (2 IVF + 2 frys)
    Kloka läkare säger att det finns goda chanser på upp mot 6 färskförsök
    Lycka till!!

• Annabel

är nu gravid efter vårt 2:a IVF  (som var ett FET)

(¯`♥.¸..?:*¨¨*:?..♥ ღ ♥ღ♥ .?:*¨ ¨*:?.¸.♥´¯)
Svar på tråden Gravid vid ditt andra eller senare IVF-försök?