reserverad skrev 2008-03-06 16:30:06 följande:
Jag vill inte saga var jag bor *ler* men det ar langt ifran Sverige och man aker inte hem over en helg, knappt en vecka bara heller for det ar sa langt. Missforsta mig inte, jag trivs kanonbra har och har otroligt svart att tanka mig att lamna det har landet. Men det som drar och gor det jobbigt att vara har ar ju familjen dar hemma. Var man an ar sa langtar man ju alltid nagon annanstans. Ar jag i Sverige sa langtar jag hit, ar jag har sa langtar jag till Sverige. Och det som jag tror ar jobbigast ar tanken att veta att jag ar sa langt ifran nar och om nagot hander, oavsett vilket land jag an befinner mig i. Hander nagot i Sverige och jag ar har sa ar jag langt ifran och tvartom om jag ar pa besok i Sverige och nagot hander har. Det har blivit jobbigare att tanka pa i takt med att aren har gatt tycker jag. Fast egentligen sa vill jag ju inte bo i Sverige, det ar ju inte Sverige jag saknar. Tror ni jag kan fa hela familjen och alla vanner att flytta hit pa nagot vis?
Det är helt okej att inte vilja säga

.
Men du är i lite samma sits som jag då, härifrån åker man inte heller på bara en vecka! Det kostar ju skjortan att åka också så då vill man ju stanna i minst tre veckor. Men tre månader var liiite mycket (fast då reste vi runt lite också i Europa), det hade räckt med två! Eller en och en halv

.
Men du får göra som jag och jobba på att få familjen att flytta till dig

.