• Geshia

Vilket av dessa är du?

Har en tråd angånde om man född som homo, bi eller hetrosexuell..
    www.familjeliv.se/Forum-9-280/m30058210.html

så nu vart jag nyfiken på hur det ser ut just här på FL. Skrattande
    (¯`♥.¸♥ Mamma till Robin 990625 och Liam 071116 ♥¸ .♥´¯)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket av dessa är du?
  • qenzo

Ja jo jag förstod vad du menade. Men det låter lite underligt att ha "inslag" av en sexuell läggning.
    För mig är det - antingen är man, eller så är man inte.

I ex porrfilmer tror jag inte det är så mkt kroppen/kvinnan man tänder på, utan akten i sig. Det "förbjudna".

Påskharen skrev 2008-03-23 09:30:30 följande:
    qenzo: Jag skulle aldrig kunna ha sex med en kvinna men "vackra" att kolla på i just t.ex porrfilmer.
  • Påskharen

qenzo: Jag iallafall tänder på kvinnan(s kropp).

• Thezan

Homosexuell, men levt som hetero fram tills för 2 år sedan då jag trodde jag var bi. Men för ett år sedan så "Kom jag ut" som homosexuell.

• Anonym (...)

Bi.. men kan inte tänka mig leva i ett lesbiskt förhållande...
    Kan inte leva utan min killes kuk men därimot så är han de enda killen jag har varit kåt på. ha tjejkompisar som man har sex med är ok... hm fick mig en tanke ställare.

• LaTjej

Hur jag var väl nyfiken på att vara med en tjej men fick testa det i somras och sedan dess är det män som gäller :p tjej var inget för mig.

• Khalandraa

Bi.
    Men brukar inte räkna mig som "starkt bi", har bara varit kär i en kvinna, men skulle inte kunna ha förhållande med endast en sådan... Jag måste ha kuk!

• Anonym
    Påskharen skrev 2008-03-23 11:05:26 följande:
    qenzo: Jag iallafall tänder på kvinnan(s kropp).
    Om man tänder på kvinnor borde man inte då rimligtvis kunna ha sex med en kvinna? Eller vad har jag missat.

Tragiskt att se förresten hur många kvinnor som påstår sig tända på andra kvinnor men inte kunna leva med dem. Det var ju trots allt inte så många ändå som ser sig som helt hetero,bra mindre än hälften men ändå verkar heteronormen stå lika orubbad som vanligt.
  • HobbyFlata

Bzzz som ett litet biiii :P

• ThatsHot

det sistnämda kallas för fantsi fullt normalt man behöver inte vara homo för det

• atypisk typfel

Om något så definierar jag mig som bög, är FTM (female to male).

transhumanist vegan transgender
Svar på tråden Vilket av dessa är du?