• elinellen

Förslag på projekt/hobbys under föräldraledigheten?

Hej! Är mammaledig sedan ett år tillbaka. Trivts bra med det men skulle vilja utnyttja tiden hemma mer effektivt. Har funderat på att starta eget men vet inte riktigt vad. Är studerande annars. Kommer eventuelllt att ta upp studierna i höst igen på distans, beror på hur det känns då. Är gravid och beräknad förlssning är slutet på Oktober. Känns frustrerande att man har så mkt tid men inte gör ngt vettigt utav den. Vad kan man hitta på? Gillar heminredning, mode, matlagning.

• Svar på tråden Förslag på projekt/hobbys under föräldraledigheten?
  • Aliina

eget företag inom heminredning har jag en kompis som håller på med! ett litet tips;) hon tycker det är grymt kul, det är barra 3 pers inom företaget och de tycker det är grymt kul

• elinellen

Tack för tipset! Vad exakt sysslar de med? Har de en butik, inreder de åt andra? Kul och veta :)

• Mams RA 80

Åh här är det en till som vill göra något vettigt Skulle oxå vilja starta eget men det är just vad man skulle starta? Jag är möbeltapetserare så nått åt det hållet skulle vara kul.

• onehappen

om jag hade tid - men det har jag inte med 2 st hemma (där en är nyfödd..) skulle jag starta webbshop! inom många branscher är det verkligen såå dåliga webbutiker. Ambitioner finns men fula och svåra att använda är många med dåliga produktbilder och dåliga beskrivningar.

Webbshop inom heminredning kanske? Eller inom mat. Inom något som intresserar dig.

Det finns färdiga webbutiker att prova och testa själv t.ex e-butik.se eller nånting heter dom.

Svar på tråden Förslag på projekt/hobbys under föräldraledigheten?