• trooce

Ung mamma med msn?

Hej, Jag är en 19år mamma med en son på fem månader (070925) och söker någon att prata med på msn?!?!

therjako@hotmail.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-01 19:13
    Står fel, Jag är 20år född 1987! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-01 20:50
    Tänkte även lägga till att ni som vill prata med mig får gärna adda mig! =) blir lättast så..

Kram

• Svar på tråden Ung mamma med msn?
  • Carinamamma84
    Svar på #70
    Hej jag addar dig :)
  • Modin

Ja är en ungmamma som blir 20 år till hösten.. 881122.. Har en dotter som blir 2 år den 16 juni och så har ja en liten kille i magen som är beräknad till 16 maj.. :) Adda gärna på msn.. [email protected]

• Miisty

Hejsan:)

Jag är 22, första barnet är 4 månader:)
    addat dig:)

• ann0rlunda

hej! fyller 20 till sommaren och har precis fått en liten kille som är två veckor :) någon som lust att snacka? [email protected] e bara att adda :)

• HeartsOnFire

Hej!
    Jag är 21(blir 22 i sommar) och har en son som är 1 månad och 2 dagar. Skriv gärna till mig om ni har lust.

• Jojo87

Hej
    Jag är 21 i sommar och har en dotter på 4å.
    Finns det någon i min ålder eller som har barn i min dotters ålder?

Adda gärna mig på cxz87@hotmail.com

• stoltmamma87
    jag är 20år har en son på 1½ år ca och en son på 2mån, bor i västra götaland, pratar gärna på msn och träffas även gärna i verkligheten. msn Godbit_15@hotmail.com
    adda om du vill mvh M
  • NicoÄngla

Jag är 22 år och har en 4-årig son och en 1-årig dotter Bor i Gbg. Pratar gärna på msn miss.mia@live.se¨bara att skriva.

• MaddeJimmy

Jag är 21, blir 22 till hösten.
    Har en son på 16 månader och en dotter på 3 månader.
    Jag har tyvärr inte msn men jag vill gärna prata med andra mammor i min egen ålder då jag inte har någon vän som har barn.

Svar på tråden Ung mamma med msn?